Vraag

geen gevoelens

  • 26 September 2022
  • 2 reacties
  • 57 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Heyy,

 

Ik moet dit dus ff kwijt en misschien weet een van jullie hoe je dit kunt oplossen of verbeteren.

 

Ik heb dus een tijdje dat ik eigenlijk geen gevoelens heb dus ik ben nooit blij,boos verdrietig etc. 

Dus als 1 van jullie met een idee kan komen om ervoor te zorgen dat ik sws een beetje mn gevoelens weer heb zegmaar dan zou dat heel fijn zijn.


2 reacties

Hi @therainyguy2021 ,

Wat vervelend om te horen dat je jouw gevoelens niet meer voelt. Mij lijkt het een sterk plan om lekker op zoektocht te gaan naar deze emoties, dit kan natuurlijk ook samen. Wil je zorgen voor fijne prikkels? Ga iets doen wat je erg leuk vindt, bijvoorbeeld naar herinneringen kijken (in een fotoboek of camerarol), knuffelen met (huis)dieren, met vrienden lachen door een karaoke avond of flauwe grapjes. 

Wil je eens verdriet voelen, praat over wat je dwars zit, kijk een trieste film of denk aan iets terug waardoor je wat emotie voelt. 

Dit is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan en je moet natuurlijk vooral kijken wat werkt voor jou. Als je er last van hebt, kun je dit ook aangeven en eventueel gerichte hulp zoeken :).

Trots op jou, hopelijk heb je hier iets aan!

Liefs, Junia

Reputatie 1
Badge

Hoii @Junia.r2581,

 

Heel erg bedankt voor je reactie ik ga mn best doen om jouw oplossingen te doen en hoop dat ze weer terug  komen. 

Ik hou jullie op de hoogte!!

Groetjes, therainyguy2021

 

Reageer