Vraag

geen echte vrienden, eenzaamheid

  • 14 February 2023
  • 3 reacties
  • 82 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hi

Ik zit met een probleem, ik voel me alleen buitengesloten omdat ik niet mooi ben of ik hoor er niet bij. ik heb wel een vrienden groepje maar soms heb ik gwn het gevoel dat ik er niet bij hoor. als ze afspreken en ik vraag mag ik mee doen is het meestal nee sorry dan wordt het te druk. zelfs een keer toen ik voor de eerste keer op het kinderfeestje van 1 van die meiden mocht komen zij 1 van hun: eigenlijk pas je niet helemaal bij ons, ik wou weg rennen maar durfde niet ze zouden me dan alleen nog maar dommer vinden. ook een keer had ik een foutje gemaakt en 1 van die meiden ging me toen verot schelden op teams en whatsapp ze had zelfs in een groepsapp geschreven: (mijn naam) is echt dom. ik brak en ze bleef maar door gaan ze ging heel de klas vertellen waarom ik er niet bij hoor en ze heeft personelijke dingen doorvertelt . ze hebben wel eens tegen mij gezegt: wij zijn mooi, waarom verander jij niet iets aan je uiterlijk vanaf dat moment wou ik niet meer leven, ik hoorde er toch niet bij, ik was lelijk. mijn ouders weten er niks van en toch moet ik het kwijt het meisje heeft sorry gezegt maar zo voelt het niet. nog steeds hoor ik er nog niet helemaal bij, ik voel me rot en  moest dit kwijt. ook al ben ik nog maar 12.

weet iemand wat ik er mee moet doen?


3 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @hanna123432123 

Wat moedig dat je je verhaal deelt op het forum! We zien aan je topic dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Veel sterkte.

Liefs, 

Roos van De Kindertelefoon

Badge

Ik wil wel je vriend worden als je soms eens ergens mee zit moet je het maar zeggen

Ik heb ook niet echt veel vrienden

Reputatie 1
Badge

bedankt woppa

 

Reageer