Geen contact meer met goede vriendin

  • 14 April 2020
  • 2 reacties
  • 68 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, 

Ik had een half jaar geleden een goede vriendin, maar het contact is verbroken door dat ze zich een beetje had misdragen bij mij thuis. Ze had ook niet zo’n goede invloed op me. 

Maar de laatste tijd mis ik haar heel erg. Als ik een foto van haar zie wil ik haar weer graag zien en weer met haar afspreken. Maar ik weet niet hoe ik weer contact moet opzoeken. Ik heb ook een poos niet al te leuke dingen over haar gezegt en was erg afstandelijk. Maar ik mis haar zo. Ik heb het ook zo met haar te doen om dat ik weet dat ze het moelijk heeft! 

Wat moet ik doen? 

Ik weet het echt niet!

Help me aub 

liefs van mij


2 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hi @Soph_m,

Het zou kunnen dat ze boos op je is. Maar jullie waren goede vriendinnen dus ze mist jou zeker ook. Je kan haar een appje sturen en niet teveel praten over wat er gebeurd is. Meer dat je haar en mist en vraagt hoe het met haar gaat. En hoe het gaat met specifieke dingen in haar leven. Ik denk wel dat ze dat zou waarderen.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

Liefs :)

Badge

Hey @Soph_m ,

Ik zit in een situatie die hier heel erg op lijkt. Ik heb heel veel met haar meegemaakt en vind het ook lastig om foto’s van ons samen te zien. Toch heb ik moed verzameld om contact met haar te zoeken en binnenkort gaan we afspreken om wat dingen uit te praten. Ik ken mijn eigen waarde dus ik weet dat we geen beste vriendinnen meer gaan worden, misschien is dat in jouw situatie wel anders, dat weet je maar nooit. Het is altijd goed om in elk geval contact te zoeken met andere vrienden en vriendinnen, zodat jij je straks niet alleen voelt. Misschien zoekt zij wel weer contact op met jou omdat ze misschien wel hetzelfde voelt.

if you’ll never try you’ll never know :) 

veel succes 😘 liefss

Reageer