Vraag

gay vriendin


Badge

Oké, ik was in groep 8 besties met 2 meiden.

Nu ga ik al een tijdje naar de middelbare, en de vriendschap is weg met 1 van de 2. Dat komt gelukkig niet door de school of afstand, maar door iets anders.

Aan het einde van groep 8 zei zij dat ze een crush op iemand had, en ik ging de hele tijd raden wie het was. Toen bleek het dat ze gay was. Uiteindelijk bleek het ook dat ze een crush op mij had. Al kijk ik daar op terug heb ik me een beetje dom gedragen. Als we praatte was dat het enige waar we over sproken. En ze maakte allemaal grapjes, 'je bent gay' of als ik 'ach' zei en mn hand naar beneden deed zei ze ook zulke dingen.  Achteraf weet ik niet of ik 100% hetro  ben. Maar in ieder geval onze vriendschap is nu kapot. En omdat we alle bij nog dezelfde bestie hadden gingen we nog wel met elkaar om. 

Een keer gingen we met zn  3e bij haar logeren. Toen zei zei dat mn persoonlijkheid vreselijk was en zei ze niet waarom, misschien is dat wel omdat ik niet zo goed kon omgaan met het feit dat zei mij leuk vond. Ook vertelde zij dat ze wel eens zelfmoord wou plegen en het leek alsof ze in een depressie zat/zit

Nu voel ik me schuldig, omdat zij niet blij is(Ik weet niet of dat door mij komt Maar Ja ) en omdat we nauwelijks contact meer hebben.   Als we praten is dat online en is dat niks persoonlijks.

Mijn vraag is daarom 'wat moet ik nu doen?'

Ik hoop dat zij dit niet leest):

 

Mvg anoniem_niksje


2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Ik zou een keer met haar afspreken. Even een ijsje halen of zoiets. Vraag even hoe met haar gaat of ze zin heeft om nog een keer te logeren of zo.  Je moet echt voor haar zijn. Ook al is jullie vriendschap een beetje kapot gegaan. Ze zit nu in een lastige situatie. Ze heeft zelfs gezegd dat ze een zelfmoord wil plegen.  Spreek een keer af om even een ijsje te halen of te shoppen. Ze heeft nu echt iemand nodig om erover te praten , Een vertrouwenspersoon dus

 

Doeiii 

Crazygirl_

Badge

Bedankt ik denk dat ik weet wat ik moet doen, 

Ook moet ik even toevoegen dat ik het erg moeilijk vind om met haar te praten, omdat het snel weer over dat zij mij leuk vond gaat.

En ook weet ik niet of zij nog steeds last heeft van depressie, en zelfmoord gedachte.

Bedank voor de tip  Crazygirl_ 

Reageer