Vraag

Ex...

  • 4 February 2018
  • 2 reacties
  • 103 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal,
oke ik begin mn verhaal bij het begin. Ik kwam op de middelbare school dus in een hele nieuwe klas. Ik zat bij mn vriendinnen en nog een paar jongens. Een jongen kende ik al. Ik kreeg met hem, en ik maakte het uit. Daarna kregen we nog een keer, en maakte hij het uit. Daarna kregen we nog een keer en maakte hij het de volgende dag uit met de reden dat hij mijn vriendin knapper vond omdat zij een grotere kont had.
Het was dus uit en ik was daar best snel overheen, alleen hij blijkbaar niet. Hij nam met een ander meisje, en hij vertelde later dat hij met haar nam om mij jaloers te maken. Ik heb al die tijd helemaal niks gedaan en hem gewoon met rust gelaten, want het was uit. Maar ik werd 2 weken lang dag in dag uit door hem en zijn vrienden hoer, slet en kutwijf genoemd. Hij zij zelfs tegen me dat ik dood mocht... Ik kwam gewoon voor mezelf op, dus ik heb ook echt wel lullige dingen over hem gezegd, maar hem de dood toewensen dat gun ik niemand.

Een tijd later waren wij gewoon vrienden en had ik hem vergeven.. Maar toen kregen we weer ruzie en zette hij weer al zijn vrienden tegen me op. Deze keer was het nog erger want ik en mijn vriendinnen werden bekogeld met allemaal dingen. Er zijn ook dingen tegen mij en mijn vriendinnen hun huis aan gegooid. Op dat moment zijn wij naar onze mentor gegaan, en zij heeft het verder afgehandeld. Dit is nu al een tijd geleden, maar ik zit er soms nog steeds mee. Ik ben hierdoor heel onzeker geworden. Heeft iemand tips?

Av bedankt xx

2 reacties

Hey
Die jongen is niet echt een hele leuke jongen zeg. Goed dat jullie uiteindelijk naar je mentor zijn gegaan.
Kun je wat meer vertellen waar je nu mee zit? Je hoeft je iig niet schuldig te voelen want jij ben hier niet de schuldige van maar ik weet niet of dat bij jou het geval is.
Jonah
Hoi!

Wat heftig zeg! Die jongen was er duidelijk nog niet overheen. Jammer genoeg heeft hij dat op een zielige manier uitgewerkt naar jou en je vriendinnen toe.

Het is grof om het uit te maken met iemand en met de vriendin een relatie te beginnen omdat die een grotere kont heeft. Echt lomp van hem. Daarna is hij een relatie begonnen met een ander meisje, om jou jaloers te maken. Dat is niet alleen stom tegenover jou, maar ook heel erg voor dat meisje dat hij gebruikte.

De dingen die hij daarna ging doen zijn nog respectlozer. Je zomaar uitschelden, en zelfs zeggen dat je dood mocht. Ik hoop dat je beseft dat dat totale onzin is, en dat je inziet dat je wel mooi en belangrijk bent. Jij hebt wat dingen teruggezegd, wat best begrijpelijk is, maar in het vervolg is het beter om meteen naar je mentor te gaan, zonder zelf eerst iets terug te zeggen. Op die manier kan hij ook niets tegen jou beginnen.

Jullie hebben het ondanks alles toch weer goedgemaakt en als vrienden verdergegaan, maar toen is hij bij een ruzie weer allemaal gekke dingen gaan doen. Die zaak is intussen ook weer afgehandeld, maar jij zit er nog mee. Dat snap ik, er is heel gemeen tegen jou en je vriendinnen gedaan.

Als je onzeker bent, kun je hierover praten met je vriendinnen. Zij hebben grotendeels meegemaakt wat jij hebt meegemaakt, en kunnen jou vertellen wat voor een geweldige persoon jij bent, want dat ben je. Het feit dat die jongen maar geen afstand van je kon nemen, heeft dat bewezen. Jammer voor hem, want hij heeft zijn kans verkeken.

Je kunt dit ook aan je ouders vertellen. Het is altijd fijn als je ouders je steunen. Je mentor inlichten kan ook. Zo kunnen ze er op school voor zorgen dat die jongen jou niet meer lastig valt en dat jij het gewoon gezellig kunt hebben op school.

Groetjes
x

Reageer