ernstig ziek in het ziekenhuis


Reputatie 5
Badge

Hey, misschien kennen jullie me nog. Ik ben al lang niet op het forum geweest omdat er echt iets super verschrikkelijks is gebeurd! Ik kan het bijna niet zeggen en ik ben nu al aan het huilen. 
ik lig nu dus in het ziekenhuis. Al ongeveer 3 weken. En ik weet het verschrikkelijke nieuws dus ook al 3 weken. 
Ik heb leukemie. Ik heb kanker. 70% van de mensen overleeft dat. 
Ik kan super lang niet naar school. Maar ik kan nu ook geen thuisles volgen want daar ben ik te zwak voor. 
Mijn behandeling is een week nadat ik was opgenomen pas gestart. Eerst moesten ze nog dingen na kijken enzo blijkbaar. 
Mijn haar is deels uitgevallen. Dat vind ik moeilijk. 
Ik weet niet wat ik nu moet doen. Ik ben totaal in de war en boos en verdrietig. 
 

Met zielige groeten, @Iemand.op.de.wereld 


33 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi lieve @Iemand.op.de.wereld ,

Ik ken je nog hoor! Wat verdrietig en ik ben echt geschrokken toen ik dit las…

Ik snap dat je je zo voelt, misschien kan er een vriend/vriendin langskomen om je even te steunen, of dat je even afleiding hebt? Of iemand anders waar je goed mee klikt?

Heel veel sterkte en een virtuele knuffel van mij!

Reputatie 6

Ik schrik me kapot. Oprecht.

 

En krijg ook meteen het verhaal van @jaivy in mijn hoofd en van mezelf, die ook niet al te best was. Maar jaivy heeft er ook een topic over gemaakt (misschien kan je daar ook kijken, o.i.d.?)

Voor de rest idd doen wat @Jesse08 zegt/aanbeveelt. Dit lijkt me oprecht vreselijk om te hebben. 

En veel sterkte. Sorry, ik heb niet echt tips, vooral veel leuke momenten maken met familie, vrienden/vriendinnen is denk ik het beste nu om te hebben/te krijgen i.v.m. alles wat je moet doorgaan.

 

VragenVragen

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Iemand.op.de.wereld ,

 

wow, dat is wel schrikken voor jou en je familie en ook ik schrik altijd van zoiets. Ik zie dat je 2 weken geleden hier nog online was. Het kan dus snel veranderen. Ik weet niet of ik al op een topic van jou had gereageerd, maar hier moet ik gewoon even op reageren.

Ook al heb ik niet de oplossing voor  jou.

Je bent nu vast op de beste plek waar je nu kunt zijn om je weer beter te maken.

Ik heb wel eens gehoord dat je dan soms ook in isolatie moet en dat je dan bijna geen bezoek mag ontvangen. Hopelijk mag je familie en vrienden nog wel komen of anders hoop ik dat je die iig kan zien, ook al is dat dan misschien van achter een raam.

Ik hoop dat de behandeling goed werkt en dat je dan je je steeds iets beter gaat voelen en dat de ziekte uiteindelijk weg gaat en je weer bezoek mag ontvangen en steeds weer meer kan en mag doen,

Ik wens je veel sterkte en geef je een virtuele knuffel en als je iets kwijt kan dan kun je het altijd posten op het forum en zal er vast iemand zijn die reageert.

 

Ik denk aan jou 🙌

 

Ik zat net iets te bedenken. Ik wil altijd iemand die ziek is even een echt kaartje sturen, maar je mag hier geen gegevens delen, maar nou dacht ik, als ik jou nou gewoon een kaartje via dit topic stuur of als je ze liever in een ander topic wilt ontvangen dan moet je het maar even zeggen. Je mag je eigen naam hier ook niet noemen en misschien is het ook niet handig als wij op de kaartjes jouw forumnaam schrijven voor als je ze wil ophangen in je kamer, dus welke naam vind je leuk die wij kunnen gebruiken op de kaartjes en misschien ook wel tekeningen voor jou. Ik weet niet of er anderen zijn op het forum die iets willen sturen, maar misschien lezen ze dit wel en vinden ze het een goed idee.

Je mag het ook zeggen als je het niet wil, want het gaat om jou.

Denk er maar rustig over na en dan lees ik wel wat jij het liefste hebt.

 

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoii hoii lieve @Iemand.op.de.wereld

Ahw… Natuurlijk ken ik je nog! Ik ben zo geschrokken… Leukemie is echt een rotziekte:(. Ik weet zeker dat jij bij die 70% mensen hoort die wel genezen en je kunt het!! Heel veel sterkte en je krijgt ook een virtuele knuffel van mij;)! 

Liefs xxx Banaantjeee <33

Reputatie 7
Badge +8

Jeetje @Iemand.op.de.wereld,

Wat erg dit... ik kan je zeggen dat toen ik las dat je in het ziekenhuis lag mijn gezichtsuitdrukkingen al drastisch veranderde was maar toen ik leukemie las schok ik echt heel erg. 

Ik hoop dat je wat steun en afleiding vind in jouwn lastige situatie, zelfs al kan ik me voorstellen dat dat vast moeilijk gaat zijn.

Ik wens je zo zo zo veel sterkte!!

Reputatie 7
Badge +14

Hey, heel veel sterkte en we hopen allemaal dat het goed zal gaan!  Viel je haar meteen al uit? Heb je dus al chemo ?   Dan wens ik je echt heel veel sterkte en kracht !  Mijn wensen gaan naar jou !

Liefs Tover xxx😘

Reputatie 7
Badge +12

Oh, @Iemand.op.de.wereld 

Ik begon je al missen! Echt sterkte! M'n neef leeft niet meer door leukemie. Echt vreselijk. Maar laten we daar niet aan denken.

Sterkte! 😘😘😘😘😘

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +6

Hi lieve @Iemand.op.de.wereld,

Wow.. Ik schrik oprecht echt heel erg van je berichtje.. Niemand verdient het om zoiets mee te maken en het is echt zo verschrikkelijk om te lezen dat dit jouw is overkomen.

Heel veel sterkte voor de komende tijd. Jij gaat dit echt kunnen en jij gaat dit gevecht echt winnen dat weet ik zeker! Ik hoop dat je in deze nare periode toch nog afleiding kan vinden van de realiteit en hoop dat je toch nog wat kan gaan genieten van de kleine lichtpuntjes met je familie en vrienden. Ik en wij allemaal zijn er altijd voor je hier op het forum en wij denken aan je!❤️

Nogmaals heel veel sterkte. Een dikke knuffel en heel veel liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +13

Wat erg voor je! Ik heb je wel eens voorbij zien komen en volgensmij had je goede reacties! Ik hoop zo erg voor je dat je dit overleeft! Leukemie vind ik trouwens ook echt een slechte naam want het is helemaal niet leuk

Veel sterkte!

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 5
Badge

 

ik vind het fijn om al jullie lieve en steunenden berichtjes te lezen! 
Alleen zal ik een tijdje niet meer kunnen antwoorden omdat het niet mag van de verpleegster om op mijn scherm te zitten. ( hij zit dit nu ook te typen, ik dicteer. 🥲🙃)
Hij leest wel de berichtjes voor zo dat ik met alles bij kan blijven. 
Ik heb veel moed  en weet zeker dat ik hier uit zal komen!
Ik blijf strijden en geef nooit op!

 

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer : : helemaal ok! Doe wat je wil, van mij mag alles. 🥰 

Reputatie 7
Badge +18

Heel veel sterkte en kracht gewenst! Wat een schrik is dit! Je bent in goede handen en we vertrouwen op beterschap! Alle liefs! 

Groetjes Tartan X 😘

Reputatie 7
Badge +9

Ik schrik mij ook kapot net als een aantal mensen maar ik wenst je veel beterschap en je hoort bij de 70 procent die dit overleefd hopelijk 

Reputatie 7
Badge +13

 

ik vind het fijn om al jullie lieve en steunenden berichtjes te lezen! 
Alleen zal ik een tijdje niet meer kunnen antwoorden omdat het niet mag van de verpleegster om op mijn scherm te zitten. ( hij zit dit nu ook te typen, ik dicteer. 🥲🙃)
Hij leest wel de berichtjes voor zo dat ik met alles bij kan blijven. 
Ik heb veel moed  en weet zeker dat ik hier uit zal komen!
Ik blijf strijden en geef nooit op!

 

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer : : helemaal ok! Doe wat je wil, van mij mag alles. 🥰 

Ik snap je verpleegster wel hoor. Veel succes!

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +12

Succes!

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +6

 Hoi @Iemand.op.de.wereld,

 

we hadden niet superveel kaartjes in huis, mama had deze nog en ik weet niet of je van katten houdt want die heeft mama ook nog wel.

Wat voor kaartjes vind je het leukste? Dan kan ik die kopen of opzoeken op internet.

Hier alvast mijn eerste kaartje. Speciaal voor jou. Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen en als je niet elke keer kan antwoorden is niet erg,

 

 

Ik ga sws nog wel kaartjes sturen.

 

@Kindertelefoon,

ik gebruik hier mijn nepnaam Mees

 

 

Beterschap en droom maar van mooie dingen 🙂

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

Reputatie 7
Badge +7

@Kindertelefoon, Kunnen wij misschien naar een kantoor van de KT kaartjes sturen, en dat jullie van @Iemand.op.de.wereld de naam en achternaam, afdeling en het ziekenhuis krijgen? Zodat jullie het kunnen doorsturen? Als we het dan in een dubbele envelop doen, 1 met postzegel zonder adres en dan 1 daarover heen met 1 postzegel met adres kost het jullie niks en kunnen jullie het adres op die lege envelop zetten.

Ik hoop dat dit kan! Alvast bedankt voor de reactie!

Reputatie 7
Badge +7

Hi @Jesse08 ,

 

echt een superlief idee, en wat geweldig hoe jullie @Iemand.op.de.wereld  allemaal steunen. Helaas is het niet mogelijk wat je voorstelt, omdat we echt de anonimiteit willen bewaren en we dus niet de contactgegevens van Iemand.op.de.wereld kunnen ontvangen.

Wanneer jullie steun willen bieden, dan kan dat het beste op dit forum. Het kaartje wat @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer  heeft geplakt is daar een mooi voorbeeld van, en jullie woorden zijn ook vast een grote steun voor Iemand.op.de.wereld.

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Jesse08  en @Marieke ,

 

goed plan @Jesse08 , maar ja, kan niet jammer genoeg vanwege de regels...🙃

 

Je kan dan eentje scannen en in je berichtje plakken.

Ik heb een kaartje gescand en dan in Paint bewerkt. De grootte kleiner gemaakt en tekst toegevoegd.

Enige was dat ik elke keer een foutmelding kreeg toen ik het plaatjes (JPG) ging uploaden, zoiets van ‘uploaden is niet gelukt, check de url’ of zoiets en toen heb ik de naam van het bestandje al korter gemaakt, omdat ik dacht dat die te lang was, maar dat hielp niet en toen nog kleiner gemaakt in pixels en dat hielp eerst ook niet en toen de topic pagina ververst en mijn berichtje opnieuw getypt en er weer in geplakt en toen lukt het ineens wel.

@Marieke  wat is de max grootte van een bestand om te sturen? Ik dacht 5 MB, maar het plaatje was al veel kleiner en toen dacht ik misschien de grootte dus had ik eerst 1920x1080 of zoiets genomen en dat werkte ook niet en toen had 1080x iets kleiner iets van 800 ofzo genomen. Ik vraag me dus af of de grootte ook een max heeft en welke dan of wat zou er anders aan de hand geweest kunnen zijn, dat het eerst niet lukte. Gewoon pech of ?

 

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

 

 

Reputatie 5
Badge +2

Omg ik schrok me kapot toen ik dit las. Ik vind dit echt heel erg voor je. Ik hoop dat je bij die 70% hoort en jij kunt dit! Wij steunen je allemaal en ik hoop dat dat helpt 💗 Blijf sterk lieve @Iemand.op.de.wereld 

💪🏼💗

ik stuur later nog kaartjes! Xxx

Reputatie 5
Badge +2

Hier, heb de hartjes erop geplakt :) 

heel heel heel veel sterkte lieve @Iemand.op.de.wereld  xxxx ik stuur later meer kaartjes! 💗💪🏼🫶🏼

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer ,

 

de maximale bestandsgrootte is inderdaad 5 MB  en voor zover ik weet zijn er geen maximale toegestane afmetingen. Ik heb het eens uitgeprobeerd en kon een afbeelding van 3000x4000 plaatsen, die werd wel automatisch kleiner gemaakt zodat het in beeld bleef passen.

Dus waar het aan lag? Ik vermoed een kleine tijdelijke hik in het systeem, omdat je vertelt dat het na verversen en opnieuw typen/plakken wel lukte. Gainsight is wat instabiel de laatste tijd helaas.

 

Groetjes, Marieke

Reputatie 7
Badge +13

Als je het via mail deed dan heb ik dat ook @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer . Als ik een reactie wil plaatsen, mijn telefoon uit doe, hem weer aan doe, verder met mijn reactie gaan en dan posten krijg ik ook een foutmelding. Wel echt treurig . Nu blijft ik weer on-topic kt. Noh steeds hoop ik dat @Iemand.op.de.wereld het overleefd!

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +18

Hoi ! van mij ook heel veel beterschap en sterkte en we leven allemaal mee!!  Het gaat vast goedkomen!  hele veel liefde en sterkte !!😘😘

Groetjes liefs Tartan X

Hierna een kaartje 😊😊

(met dank aan een scouts leider voor dit idee)

Reputatie 7
Badge +18

 

Reputatie 7
Badge +14

Wat een lieve kaartjes!!!! ♥️♥️♥️ Ik maak er vanaaf ook 1 !  Ben nu op school. Pauze xd. 

Liefs Tover xxx

Reageer