er is iets gebeurd, oh en ik ben weer terug!

  • 12 April 2024
  • 12 reacties
  • 114 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Hey jongens en meisjes…

als het goed is hebben jullie al gezien dat ik een tijdje niet heb gereageerd. Dat komt omdat ik even aan een situatie moet wennen en ik me gw niet echt helemaal top voel.

Oke hier begon het: 

Ik heb dus een plas/poep probleem al me hele leven wat dus super irritant is ik ben hier mijn hele leven door gepest en er zijn wel altijd kinderen die praten over dat ik een vies/stom jongentje ben, ik geef ze gelijk maar toch kan het soms irritant zijn. Kinderen uit me eigen klas die begonnen te klagen bij mijn couch dat ik stonk (ook andere leraren begonnen te klagen) en dus moest ik beter opletten (wat ik dus niet kan) dus dat kon niet. Toen kreeg ik een gesprek en was het idee gekomen dat ik maar 2,5 uur naar school ga, dus ik ga ik de ochtend naar school en dan net voor dat het 's middags word ga ik weer naar huis (voor de pauze) Dat hebben ze gedaan om de druk van me af te leggen en dat ik niet meer gepest kan worden (wel als we door de gang lopen naar een ander lokaal) maar ja, ik voel me aan de ene kant fijn bij, maar aan de andere kant ook weer niet, ik heb nu meer vrije tijd voor mezelf en kan in rust leren, maar ik zie mijn vrienden niet meer zo vaak dan… Ik weet niet zo goed wat ik allemaal moet nu. Ik ben al een week bezig met deze planning, dus ik raak er denk ik miss later aan. Het voelt raar dat ik zo vroeg uit ben en zo veel vrije tijd heb. Miss kan ik het besteden aan de KT om andere mensen te helpen?

Dus ja, ik voel me niet zo top nu. Ik heb nog een paar andere dingetjes, maar ik zal dit verhaal niet te lang maken (als iemand reageert...)

 

Fijne dagen en groetjes @Kingboy 👑🤠

 

ps: hier ben ik weer na een lange tijd @ItzJustin 

 


12 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Kingboy   wat een situatie voor je ! En goed hoe je erover praat. IK zie dat je er alles aan doet om het te handelen. Goed van je !  Miscshien kan je via je arts nog adviezen krijgen om het lichamelijke ongemak wat te verlichten, met oefeningen of fysiotherapie of zo.  Fijn in elk geval dat je er weer bent!

Grote groet en knuf, Maiskolfje X

Reputatie 7
Badge +4

Btw ik snap als mensen niks weten ben namelijk toch het probleem zelf denk ik… 😶

Reputatie 7
Badge +14

Wat stom @Kingboy 

Dat ze het vies vonden en dat je nu maar 2,5 uur per week naar school mag vind nogal bizar. Als jij last hebt van je problemen en ze weten het, kunnen ze het toch ook anders zeggen? Van die 2,5 uur vind ik ook niet leuk voor je. Zo zie je vrienden niet.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Maiskolfje 

ik krijg al hulp van een organisatie, die helpt mij nu, soms gaat het beter maar ok weer slechter.

knuf, @Kingboy 

Reputatie 7
Badge +14

@Kingboy 

Heb je vragen?

Dan wil ik die beantwoorden.

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Hey,

Ik vind het niet echt jouw fout, je kan er toch niks aan doen? Je doet het niet express, dus ik vind niet dat andere mensen er boos om mogen worden en je erom mogen pesten, zeker aangezien je actief bezig bent om van je probleem af te komen. Iets waar je geen controle over hebt, kan niet jouw fout zijn. Dus probeer het niet jezelf te verwijten en het je onzeker te maken. 

 

Verder ben ik het eens met de andere reacties, het is goed dat je hierover praat 🙃

Reputatie 7
Badge +4

Heel erg bedankt voor jullie reacties :D

 

hele grote knuf van @Kingboy 👑🤠💗

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Kingboy 

Weer tijdje geleden, hoe gaat het ermee ;)

Liefs, ItzJustin

Reputatie 7
Badge +14

@ItzJustin 

Ik weet niet of je het gemerkt hebt, maar @Kingboy is op vakantie.

Kijk maar:

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Mij 

Reputatie 7
Badge +7

Oh @Wees Jezelf Bij Mij dankjewel!!

Kingboy je hoeft niet te reageren geniet van je vakantie!! Sorry voor de tag🥹🥹

Reputatie 7
Badge +14

No problem!

Liefs @Wees Jezelf Bij Mij 

Reputatie 7
Badge +14

@Kingboy 

Ik begin je alweer te missen. Hoe gaat het?

Onthou dat je altijd je verhaal kwijt mag hier.

Je bent echt een lieverd!

Liefs @NoahLovesYou 

Reageer