emotionele pijn maar geen idee waarom

  • 19 August 2021
  • 4 reacties
  • 95 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik heb heel veel pijn emotioneel maar geen idee waarom mijn thuis situatie is niet slecht en ik heb suicidale gedachten jeeft iemand een idee waarom ik zulke pijn heb


4 reacties

Hallo Annoniempje2008 :)

We kunnen niet in je kijken dus we weten niet wat het is. Misschien heb je vroeger wat meegemaakt?

-TheMightySlayer <3

Heyy

 

Wij kunnen inderdaad niet weten waardoor je je zo voelt omdat we je niet kennen. Misschien heb je iets (heftigs) meegemaakt? We weten in ieder geval wel dat je je niet zo goed voelt en dat is niet fijn!

 

Denk je dat je deze gevoelens met iemand durft te delen? Mij lijkt het namelijk een goed idee dat je hulp gaat zoeken bij iemand die je vertrouwd zoals je ouders, mentor of iemand anders die je vertrouwd. De mensen in je omgeving zoals je ouders zijn er namelijk echt voor je en houden heel veel van je! Ze willen je heel graag helpen en steunen om deze gevoelens te verbeteren. Als je praten heel erg eng vindt kan je ook altijd een brief / mail naar iemand toe sturen.

 

Je kan ook iedere dag tussen 11 en 21 uur bellen of chatten met de kindertelefoon. Dat is anoniem en de mensen die daar werken kunnen je ook goed verder helpen met wat je nu het best kan doen.
Telefoonnummer kindertelefoon : 0800-0432

 

Aangezien je aangeeft dat je ook suïcidale gedachtes hebt wil ik je ook melden dat als je denkt dat je jezelf wat aan wilt doen dat je dan ook altijd contact op kan nemen met 113.

Telefoonnummer 113 : 0800-0113
 

Sterkte!

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 1
Badge

Dankjejulliewel voor de reacties zover. Ik heb eigenlijk niets ernstigs meegemaakt behalve dat ik mijn opa's bijde niet heb gekend.

Reputatie 6
Badge +3

Hey Annoniempje2008,

Wat vervelend dat je je zo voelt!

Het kan door van alles komen. Dat kunnen wij hier niet bepalen.

Het kan wel helpen om het tegen iemand te vertellen die je vertrouwd. Dat kan je mentor, vertrouwenspersoon of vriend(in) zijn, of misschien je ouders. Zij kunnen je steunen en helpen tegen de pijn.

Natuurlijk kan je zoals NaamNietBekend al zei met 113 bellen of chatten als je denkt dat je zelfmoord gaat plegen of als je je gevoelens met iemand wil bespreken.

Groetjes iemand.

Reageer