Vraag

Elkaar opbeuren met een verhaaltje ?

  • 18 February 2022
  • 82 reacties
  • 621 Bekeken


Toon eerste bericht

82 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@MCES  dan had je heel wat meer geluk dan ik haha 😉

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

@wilhelmavemela  ah leuk ! Fijn zo :)  hadden jullie geen last van de storm?

 

Nee ik was in noord Brabant  en daar was het echt veel en veel minder en ik mocht eerder van school zodat we snel konden vertrekken.

 

De plaatsnaam is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

Anne / de Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +17

Van mij nog weer een kort verhaaltje want ik zat in het verkeerde topic te reageren op @Ellen . Waar ik woon ik  mag er verder niet op ingaan natuurlijk maar veel water zie ik wel 😉@wilhelmavemela  Het geluk komt wel. Geloof ik ook in!! Trouwens morgen doe ik mee met  de  Chase, soort Hunted,  ik zal morgenaaf zeker weten wel vertellen hoe het gegaan is en hoe snel we in de boeien waren ik hoop laat  we hebben wel al een plan met dubbele kleren over elkaar en ik kan me bijv best makkelijk als een meisje voordoen dus rok gaat mee en haar los haha armbandje om en dan sluip of loop ik gewoon zo over de weg zonder dat ze het door hebben ( hoop ik) , lijkt me echt vet om te proberen :sunglasses: zonnebril erbij.. moet lukken XD duim voor ons ( en mij ) :wink:

Grtz en veel liefs Julian XXX

Reputatie 7
Badge +17

@Ellen 
Ja super lief !  Zou ik ook wel doen hoor 🙂 als de straf maar niet te openbaar is maarja dat moet dus juist bij jullie. Arme  N ;)

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

@wilhelmavemela en @Julian12 jullie zijn zo lieeff en zo ontzettend schattig oh man♥️, ik kan niet meer. Jullie zijn zo cute, ik zit weer te huilen namelijk omdat jullie band heel sterk is. 2 cute tortelduifjes🕊️🕊️. Ik hou echt zoveel van jullie dat ik jullie echt een x wil ontmoeten❤️. Cuties💞

Kiss me

MCES ♥️

 

Ik wil jou zeker ook een keer ontmoeten misschien wie weet ooit

Reputatie 7
Badge +17

Heel erg leuk voor je gewoon je vriendje straf geven gna gna;) en @Julian12  Dat is aardig dat je het zonder wedje wilt doen ik ook voor jou hoor kiss me


Hahaha nou, jij mag mij zelfs wel in de hoek sturen heb je mooi lol denk ik ;) :wink: en een mooi verhaal :D  dankjewel dat je gaat duimen ik heb er veel zin in, heel spannend.  Grtz liefs Julian XXX:kissing_heart:

😙 

Ik heb wel training zo dus morgen weer helemaal actief haha

Lieve groetjes Ellen -xxx- 

Reputatie 7
Badge +17

@wilhelmavemela  1 minuut dat is goed te doen ! Heel wat beter dan de 25 bij de gym haha :blush::joy:  ik doe mee. haha lief ben je voor je moeder :heart_eyes: Thuis deden we wel eens met poedersuiker in een koker en als je dan een kwisvraag kreeg en je wist 'm niet dan mocht mn pa of ma mij onder blazen met dat spul, of ik hun :yum:  en  wel eerst water in je haar, lekker was dat. Lang niet gedaan ...en soms bliezen we met allemaal van die busjes elkaar helemaal onder.   En de over all verliezer moest de vloer stofzuigen ;)

Grtz liefs Julian XXX:kissing_closed_eyes: 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Ellen, gelukkig !!  Heel fijn en lief !  Wat een opluchting, bij mij is ook alles goed en uitgepraat zeg maar.  Ik kan er ook niet te veel over kwijt maar ik heb nu duidelijke afspraken en daar ga ik mij ook aan houden :)  Dus on topic ik heb vandaag een goed bericht gehad en ik weet waar ik aan toe ben dat is wat ik kan vertellen en ik ben blij  :sunglasses:

En vandaag heb ik een nieuwe hoofdlamp gekocht en die is zo sterk dat het wel daglicht lijkt op het erf haha :bulb:  zo fel. Maar handig want ik ga binnenkort met een leidster en haar man mee met en nacht cache zo heet dat, dan loop je een stuk met allemaal opdrachten onderweg. Zin innnnn ! :):)

Grtz en liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb morgen schaatsen


Oh cool ! Veel plezier want dat vind ik ook vet om te doen ! :)

Reputatie 7
Badge +7

@Julian12 nee is echt niet leuk, ik heb het ook vorig jaar gdn toen ik nog in de 2e klas zat en dit jaar ga ik weer😓 maar bedankt, ik probeer me wel te vermaken😊

 

MCES 

 

Reputatie 7
Badge +17

@Julian12 nee is echt niet leuk, ik heb het ook vorig jaar gdn toen ik nog in de 2e klas zat en dit jaar ga ik weer😓 maar bedankt, ik probeer me wel te vermaken😊

 

MCES 

 


Oei jammer is dat, sorry :(  maar toch dan iig een fijne dag hoop ik :sunglasses:  en dan verheug je je gewoon op dat het gauw voorbij is  ;)

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb zelf geen IRL verhaal sadly enough. Maar het is een best leuk topic om te lezen. Ga zo door! En als ik ook een verhaal heb ooit, plaats ik hem wel hier als dit topic dan nog in leven is. Ook leuk om te lezen hoe hier vriendschappen op het forum ontstaan :)

-TheMightySlayer <3


I agree, het zijn dan wel virtual relations maar dat is toch leuk ;)  in real life we will see :wink:  dreams keep people alive !

Ben wel blij dat Ellen blijft iig. En ik lees alle verhalen dus wmb blijft dit topic gewoon bestaan as long as possible haha

Grtz liefs  Julian X

 

Reputatie 7
Badge +9

@Sano07  gefeliciteerd man, maar dat hoge cijfers is niet altijd een gymnasium ding: zit nu in klas 4 en 80% haalt hooguit een 7.
Hoe houden jullie de motivatie?
 

Bedankt!

Ik zit nog in de 2e , het is niet zo veel stof dat het moeilijk moeilijk is en daarom is iedereen nog competitief enz. Enige motivatie bron die meesten van ons hebben is dat we geen onvoldoende willen en onze mentor heel aardig en de leraren ook heel positief zijn over ons, ook als we een keertje een onvoldoende halen!

Wat bedoel je van honden uitlaten????

Het is nu 20:30 

Je gaat toch niet zo laat !!!!!?????

 

Goed van jullie dat jullie Kika geholpen had

Die komt toch op voor kinderen die Kanker hebben 

 

Zelle

Reputatie 7
Badge +7

Misschien wel misschien ook niet hé 

Reputatie 7
Badge +9

Nieuw verhaaltje:

 

Ik en mn vrienden gingen gister waarheid doen of durven spelen en ik moest een zout water drinken. Niet normaal joh, was zo zoutig. Een andere moest cassis met wat flink wat poedersuiker erin drink 😭, dat was pas erg. Hij had na 1 uur keelpijn daardoor 😭😭. 

Wel dat is leuk toch😉

Ja best wel 😂

Reputatie 7
Badge +9

Nieuw verhaaltje:

 

Ik en mn vrienden gingen gister waarheid doen of durven spelen en ik moest een zout water drinken. Niet normaal joh, was zo zoutig. Een andere moest cassis met wat flink wat poedersuiker erin drink 😭, dat was pas erg. Hij had na 1 uur keelpijn daardoor 😭😭. 

Wel dat is leuk toch😉

Ja best wel 😂

Haha gatver.  Een glas of nog meer ? 

Grtz liefs Julian 

Ik hoefde gelukkig maar een halfglas maar mn vriend moest het hele glas drinken haha

Hoi allemaal  de dagelijkse dingen deel ik bij de topic verslag van je dag ;)  maar ik heb wel een kort verhaaltje dat mijn vriendje een soort portefeuile vond vanmorgen en er zat een adres in en we hebben 'm net naar die mensen gebracht en de meneer was zo blij dat hij alles terug had dat hij ons 20 euro  gaf ! haha eerst zei Nico nog aah dat hoeft niet meneer, maar hij stond er op ! Dus  dachten we lekkerrr wat extra's en ik heb mn vriendje natuulk superlief aangekeken ( slijmen :yum: ) en toen moest hij lachen en hij zei “jaja we delen wel ! “ haha .  Wel heel aardig van die man,  5 euro was ook al best veel geweest.  Maar nu lees ik van @wilhelmavemela  over kika en eigenlijk denken wij moeten wij dat geld ook aan zoiets geven . Dus dat gaan we denk wel doen. Maar het was toch een mooi meevallertje haha ;)

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +17

@Sano07  oh wat cool ! Vet hoor ik zal voor je duimen. Succes vast ! :):)

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +17

Ander verhaaltje mijn moeder slaapt nu bij de buren  oppassen op de kleintjes want de buren zijn naar hun ouders ofzo en de kinders konden niet mee.  en ik zit lekker alleen :sunglasses:  want pap is werken.  haha ik zit wel netjes op mn kamer maar slapen ho maar ik zit nog helemaal vol van de Hunt en m'n zilveren speldje LOL  en van alles wat er vanavond is gebeurd maar dat is in een ander topic al gezegd.

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +17

@Ellen  dankjewel hoor !  komt helemaal goed ! ik ben inderdaad dan al blij als we de eerste keer het middaguur redden en dan pas de boeien in want dat zou al heel goed zijn van ons. er gaat er wel 1 mee die het al vaker heeft gedaan dus who knows !

Grtz en liefs Julian X

@wilhelmavemela  ah leuk ! Fijn zo :)  hadden jullie geen last van de storm?

 

Ik ben een weekend weg geweest met mijn gezin oom tante neven en opa en oma en een hond dus was heel gezellig

Hey lieverd ik word constant gecheckt al mijn berichten gaan achter een check dus er is iets mis ze volgen mij.  Love you en ik durf ff niks meer te doen hier. Dikke knuf en kus en hopelijk komt dit goed. Be happy be yourself 

Hugs en 😚😙 Julian XXX

Ik hoop echt dat dat niet zo is, maar als dat wel zo is ben ik ook weg., dan stop ik er meteen mee. Je moet je hier vrij voelen en niet achtervolgd. Ik word er echt boos van.  waarom pesten ze jou ?

Wie van de Kindertelefoon kan wat doen ? @

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik heb een verhaaltje want net als @wilhelmavemela  missen we wat mensen heel erg en daar kan ik niet op ingaan maar gisteravond en vandaag kwam ik zomaar via mijn club iemand tegen en het was heel leuk ! Iemand die ook bij de vereniging zit en ik bleek haar te kennen haha. We hebben gepraat en wat traantjes en gelachen met haar en haar vriendje N en  ze wou iedereen de groetjes doen enzo net als soms in podcasts 😉 en dat alles goed gaat ze was heel lief en vrolijk. En ik kan niet te veel details vertellen want dat mag hier niet maar het was leuk en het ging heel goed ! Ik vind het zo leuk dat ik dat hier even wil delen met jullie. We komen elkaar misschien tegen bij een grote activiteit en ik hou contact dus erg fijn. Ik hoop dat dit een verhaaltje is wat jullie opbeurt.  Sorry beetje vaag omschreven maar dat kan niet anders. Maar het was heel leuk en het ging heel goed met hun ! haha 🙂 werd er weer een beetje blij van.

Groetjes en liefs Julian X

Reageer