Ik heb ernstige depressie, slechte band met mijn ouders, gaat slecht op school en ik bn enorm ongelukkig ik snij mezelf al 4 jaar en denk dagelijks aan zelfmoord ik weet niet meer wat ik aanmoet met mijn leven ik zie alleen maar pijn in mijn ogen.
Ik heb ernstige depressie, slechte band met mijn ouders, gaat slecht op school en ik bn enorm ongelukkig ik snij mezelf al 4 jaar en denk dagelijks aan zelfmoord ik weet niet meer wat ik aanmoet met mijn leven ik zie alleen maar pijn in mijn ogen.
Beste antwoord door Anonymous
Hi! Heb je al hulp? Zoniet is het handig om dat toch aan te geven bij je ouders dat je dat nodig hebt. Praat erover met vrienden of andere mensen die je vertrouwt en probeer langzaam aan een betere relatie op te bouwen met je ouders. School komt wel goed hoor! Maak je maar niet druk, ik ben zelf 1 jaar blijven zitten en t maakte niets uit eigenlijk. Ik heb snel nieuwe vrienden gemaakt terwijl ik helemaal niet zo sociaal ben. Het komt zeker wel goed. Qua jezelf snijden, zou ik even op internet tips opzoeken. ik ben er nu gelukkig 2 maanden van af. Mede door de heel goede tips op internet.
Het belangrijkste is om niet op te geven. Het komt allemaal vanzelf goed en het maakt je een sterker persoon!
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.