Skip to main content
Vraag

ehm ja ik weet niet wat ik moet doen

• July 17, 2026
  • 2 reacties
  • 19 Bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Heyy, er is iets gebeurt en ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Ik was vorige week bij het huis van mijn beste vriend en hij was samen met zijn zusje bij zijn moeder zijn ouders zijn gescheiden en ik was dus alleen met zijn vader. maar dat is wel is vaker gebeurt want als ik gezeik thuis heb ga ik altijd daar heen en nu is er ist gebeurt toen ik daar was. Ja hoe zeg ik dat ehm, ik was daar en hij deed raar en ja toen heeft ie aan me gezeten en ik wilde het eigenlijk niet dus ik heb 2 keer nee gezecht (ik zei het niet heel hard) maar hij ging gwn door en luisterde niet. Het was "gelukkig" alleen aanraken maar ik vond het echt heel eng dus ja wat moet ik doen? Btw ik ben een meisje van 16

Liefs Cato❤️ 

2 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • July 17, 2026

Wat ontzettend vervelend dat je dit hebt meegemaakt. Het is sowieso niet jouw schuld, onthoud dat! Ik zou het er met je beste vriend over hebben, en misschien aangifte doen als je wil. Ik snap dat je je in een rare situatie bevindt, maar het is absoluut niet jouw schuld en het is ook helemaal niet oké wat er is gebeurd. Je kan ook contact opnemen met een vrijwilliger van de kindertelefoon om te bespreken wat je het best kan doen. Je kan in elk geval contact opnemen met iemand van school, of een andere vriend, om het even kwijt te kunnen. Schaam je er niet voor, en veel succes.

Heel veel liefs,

Bloemetje123

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • July 17, 2026

Heyy ​@Bloemetje123, ik kan het eigenlijk tegen niemand zeggen want ik wil hun niet in de problemen brengen want miss mogen me beste vriend en zijn zusje hun vader dan niet meer zien ofz. Groetjes Cato❤️