Vraag

Ehh ja weet het zelf ook niet

  • 4 January 2018
  • 3 reacties
  • 82 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii,
De laatste tijd heb ik steeds vaker dat ik gewoon ergens ben, niks bijzonders, en dat er opeens een ‘switch’ is ofzo en dan voel ik me opeens leeg en word ik snel boos en geïrriteerd. Ook heb ik steeds meer huilbuien, en ik vind mezelf dan een aansteller, omdat ik zo snel huil. En is het mogelijk dat ik mezelf ‘sad’ maak? Geen idee hoe je dat moet uitleggen maar ja mischien herkent iemand het. Ik weet eigenlijk ook niet wie ik ben? Zo raar maar ik heb geen idee wat mijn lievelingsmuziek is, waar ik goed in ben, of ik nou aardig of gemeen ben of wat dan ook. Besef me net dat dit waarschijnlijk heel onduidelijk is sorry, ik ben heel slecht in gevoelens uitdrukken.

3 reacties

Hoihoi,
Dit lijkt me een erg vervelend gevoel!
Weet je ook de oorzaak waardoor je zo voelt? Heb je weleens hierover met iemand gepraat? Praten lucht heel erg op, kan voor verduidelijking zorgen en het is eigenlijk een soort van steuntje in je rug. Heb je iemand die je vertrouwd? Een vriendin, mentor, ouders, andere familieleden etc.? En hoelang heb je hier al last van als ik vragen mag?
Huilen maakt niemand een aansteller, dus jou ook niet. Huilen is juist ‘gezond’ bij een verdrietig en somber gevoel.
Sterkte!

Liefs!
Je lijdt aan stemmingswisselingen, dat heb ik ook. Heb je recent iets naars meegemaakt? Gaat het niet goed thuis? Op school? Dat kunnen allemaal redenen zijn, praat erover met iemand die je vertrouwt .
Hallo!
Sorry ik weet echt niet hoe dit kan ?

Reageer