eenzaam

  • 3 December 2021
  • 6 reacties
  • 162 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben zo alleen.

Iedereen vind me lastig of heeft me in de steek gelaten.

Ik wil nooit meer met iemand praten. Het beetje vertrouwen dat ik nog had in mensen is weg.

Ik wil gewoon weg hier.  Ik heb niemand meer om voor te leven.


6 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Geef de hoop nog niet op.

 

er zijn vast nog wel mensen die van je houden.  Zelfmoord is niet de oplossing. Je moet sterk blijven en altijd blijven hopen. Ik en de andere forumleden zullen er altijd voor je zijn.

 

geef niet op,

xoxo, ryan

Reputatie 3
Badge +1

hey daar, ik snap hoe je voelt ik heb ook mensen gehad die me in de steek hebben gelaat ze heb heel naren dingen over me gezegt en het was niet fijn. tip: doe mee aan sports clubs of na schools activiteiten dat is een goede manier om vrienden te vinden. ik weet dat je dit kan ik geloof in je!

Reputatie 2
Badge +1

Hey,

Er zullen altijd mensen zijn die wel van je houden, dat weet ik zeker! Als je je verdrietig voelt en denkt: Waarom leef ik nog? Dan denk ik aan bijvoorbeeld: Favoriete acteur, favo serie die uit gaat komen, wat ik later wil bereiken,  mijn huisdieren gaan mij dan missen, ik mis de leuke momenten met ........ Het klinkt misschien raar het helpt wel.

Vaak zijn het de kleine dingetjes die je soms niet doorhebt die toch erg leuk zijn om te horen. Als ik een complimentje krijg dan word ik vaak erg blij, ik krijg niet vaak een compliment dus dat maakt het extra leuk hihi. Ik heb zelf een super leuke hobby en heb daar ook een instagram account voor. Hierdoor kom ik in contact met mensen met allemaal dezelfde hobby en delen we tips en tricks. Ik had zelfs een meeting gehad. Dus zoals @jay_ghu al zei, dat is echt leuk om te doen!

Ook zal ik als ik jou was toch een keer chatten of bellen met iemand. Je kan verschillende mensen chatten of bellen zoals: 

-pratenonline

-mindkorellatie

-kindertelefoon

-ease

(kijk op www.brainwiki.nl voor meer)

Hopelijk heb ik je zo goed genoeg geholpen. Het komt echt wel goed. En misschien zeggen veel mensen dit maar ik ga het toch zeggen. Bijna iedereen voelt zich soms alleen, verdrietig of depressief. Soms verwacht je het niet van iemand maar ook die mensen voelen zich soms niet blij, ook al hebben ze 100 vrienden en leven ze ' het beste leven '. Blijf in jezelf geloven.

xxxx Vera

Reputatie 1

If you’re going through hell, keep going - Winston Churchill

 

Het is een lastige periode, maar er zijn altijd nog mensen die van je houden en om je geven.

Je bent al heel goed bezig om hier contact met ons te leggen. En dat laat alleen maar zien dat mensen nog om je geven en je zeker niet weg willen hebben.

Zoek alsjeblieft professionele hulp. Dan kom je hier uit.

 

Je bent het waard!

Reputatie 7
Badge +19

ik heb precies het zelfde ik wil je vriendin wel zijn volgend jaar ga ik naar de middelbare school en dan kan ik opnieuw beginnen ik zal een topic maken waar we kunnen praten over wat er gebeurt in het dagelijks leven en over wat iedereen met elkaar overeenkomt en je kan je ideeën delen

Ik ben er voor je! Je kunt altijd met me praten!🤍

Reageer