Heyy @honingbijtje,
Ik snap dat je het niet leuk vind dat er niemand op je topic heeft gereageerd, maar soms gebeurt dat en de reden daarvoor is absoluut niet omdat we je topic/reacties raar vinden hoor!
Ik heb je topic gelezen en vind het zelf een beetje lastig om tips te geven, maar hopelijk reageert er nog iemand die wel goede tips heeft! Het is in ieder geval fijn om te lezen dat het wat beter gaat tussen jou en je broertje ik hoop dat dat zo blijft! :)
Groetjess van ItsJustMe <3
Hoi hoi, dat is wel lullig ja, Sorry. Het gebeurt soms dat mensen op zoveel topics reageren dat er helaas wel eens 1 tussendoor glipt. Maar dat is geen opzet hoor . Wel goed om te lezen dat het weer beter gaat met jullie. Ruzie en gedoe heb je niks aan en geeft alleen maar negatieve energie. Hopelijk blijft het goed en hebben jullie nog veel lol thuis volhouden zo! En blijf ook posten hier!
Groetjes liefs Tartan X
Hoi @honingbijtje
Fijn dat het weet beter gaat tussen jullie. Ik heb net je vorige topic gelezen en ik hoop dat je ook weer een beetje privacy en een plekje voor jezelf hebt.
Ik snap dat het teleurstellend is wanneer niemand op je topic reageert. Het kan zijn dat mensen je topic gewoon over het hoofd hebben gezien. Soms wordt er best veel gepost en dan raakt een topic wel eens verloren tussen de rest. Ik heb je eerste topic ook helemaal niet gezien. De laatste tijd zit ik bijna alleen ‘s avonds op het forum en dan is het wel eens lastig om alles bij te houden.
Laat het je niet weerhouden om topics te posten. Meestal krijg je echt wel een reactie.
Hey @honingbijtje ! Dat is niet leuk voor je, ik heb je topic ook niet ontdekt of beantwoord, daarvoor excuses. Ik zie niet elke topic en dat je het niet leuk vind om geen reacties te krijgen begrijp ik wel! Wel top dat het nu goed gaat thuis!!
Liefs Tover xxx
Hoi @honingbijtje,
Ik heb je vorige topic niet gezien, maar wat goed dat het weer een stuk beter gaat tussen je broertje en jou!
Over dat reageren, ik vind je reactie niet zo heel gek. Dat was ook eerst mijn eerste reactie bij mijn topic waar ik eerst geen reacties bij had. Ik weet zelf soms niet zo goed hoe ik moet reageren dus dan doe ik vaan een klavertje aanduiden.
Liefs,
EmmakokfanEva.