Vraag

Dwang om weg te lopen van huis, wat moet ik doen???

  • 11 April 2024
  • 8 reacties
  • 117 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

ik heb akl een paar dagen zin om van huis weg te lopen en nooit meer terug te komen, weet iemand wat ik moet doen?


8 reacties

Reputatie 7

Om hulp vragen, afleiding zoeken, redenen verzinnen om niet weg te lopen.... misschien helpt dat?

Waarom wil je weglopen, misschien kan ik je dan beter helpen? Want nu weet ik niet echt wat ik kan doen voor je....

Sterkte i.i.g.

Reputatie 7
Badge +8

Hii!

Idd wat @OnbekendeAnnoniem1 ook al aangeeft om hulp vragen is het beste wat je kan doen.. Waarom wil je eigenlijk weglopen? Zo maar weglopen van huis is echt geen slim idee hoe stom je situatie thuis misschien ook is. Heb het er een keer over met je mentor of met een vertrouwenspersoon op school. Dat is misschien eng of spannend, maar ik denk echt dat het je gaat helpen.

Als je je onveilig voelt thuis kan je ook altijd contact opnemen met https://veiligthuis.nl/. Je kan ook een keer met de kindertelefoon bellen of chatten voor hulp en advies.

Heel veel sterkte en liefs van mij <3

Reputatie 7
Badge +4

@ItsJustMe waaromm wil ik weglopen? Ja ik krijg alleen maar gezeur over me heen en dat 24 uur lang

Mentor of vertrouwenspersoon nog niet nee(dat ben ik ook niet van plan)

En de thuissituatie maakt mij juist erger depressief en suïcidaal 

Reputatie 7
Badge +8

@Jippiieeee Lastig idd ik snap dat dat geen fijne thuissituatie is.. Jammer dat je er niet met je mentor of met een vertrouwenspersoon over wilt praten. Heb je misschien wel iemand anders waar je mee durft te praten? Iemand in vertrouwen nemen is heel lastig dat snap ik, maar het gaat je denk ik echt helpen. Je kan ook altijd een berichtje naar iemand sturen als je praten eng vindt.

Durf je misschien wel een keer te bellen of te chatten met de kindertelefoon? Dat is helemaal anoniem en mensen bij de kindertelefoon zijn heel lief en die kunnen je denk ik ook goed helpen. Voor je suicidale gedachtes kan je ook bij https://www.113.nl/ terecht.

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +4

@ItsJustMe oké dankjewel voor de tipd, maar ik kan het gewoon niet meer

Reputatie 7

Hey,

Hoe gaat het nu met je? Kan ik nog wat voor je doen?

Reputatie 7
Badge +4

@OnbekendeAnnoniem1 nu wel goed, het schommelt een beetje

Reputatie 7
Badge +14

Hey @Jippiieeee  hoe gaat het nu ?  Tijdje niet gezien hier 🙂

Liefs Tover xxxx

Reageer