druk maken school en beugel

  • 10 October 2021
  • 10 reacties
  • 139 Bekeken

Badge

Ik heb een vraag ik maak me druk over mijn beugel dat mijn slotjes los laten en dat dit veel geld gaat kosten. En ik maak me druk over school en dat ik onvoldoendes ga halen en dat ik weinig vrije tijd nog heb ik heb mijn beugel nu ook 1 week maar na dit weekend werd het zoveel dat ik zelfs misselijk ervan wordt en soms moet overgeven iemand tips om me minder druk te maken of tips over mijn beugel of over school laat het hier maar weten groetjes van Lars


10 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hee lars!

Ik lees dat er veel dingen spelen. Laat ik beginnen bij het eerste. Ik heb zelf 3 jaar lang een beugel gehad, inclusief slotjes, dat laat niet zomaar los. Daar moet je je echt geen zorgen over maken dat is jammer van de energie. En mocht het los gaan, zo duur is dat niet. Keep calm:) het 2de ding dat ik las.. angst voor onvoldoendes? Gewoon je best doen, meer kun je niet! Praat er anders op school met je leraar over of vertrouwenspersoon. Zij kunnen je helpen. Ik zit zelf in het examenjaar en tot nu toe nog geen vrije tijd problemen gehad. Dus no worries about it:)  ik kom er niet precies achter waarom je moest overgeven? Is dat van de stress? Als het antwoord ja is, dan is praten een van de beste oplossingen. En het komt allemaal goed. Mocht er nog wat zijn, ik hoor het graag.

Liefs, Lianne

Badge

-onnodige quotes verwijderen-

Hallo Lianne

dankjewel voor de tips ik ga nog wel even kijken wanneer en hoe ik dat even ga bespreken met een docent en of vertrouwens persoon  over de dingetjes van school. en bedankt voor die tips van mijn beugel ik denk echt dat de tips. en de dingen die je gezecht hebt veel gaan helpen

groetjes van Lars

Reputatie 4
Badge +2

Heel graag gedaan!

Als er wat is, laat maar weten. Ik wil je evt graag verder helpen❤

Badge

Ik heb nu één probleempje ik maak me er nu niet zo druk meer over maar ik moet nu wel bijna voor en na iedere maaltijd kokhalzen en vaak overgeven en mijn ouders en ik zijn her echt zat heb je daar misschien een tip voor

Groetjes van Lars

Reputatie 4
Badge +2

Dat zal spanning zijn. Heb je nog andere klachten zoals duizeligheid, hoofdpijn, concentratie problemen? Of vergeetachtigheid?

Badge

Dat zal spanning zijn. Heb je nog andere klachten zoals duizeligheid, hoofdpijn, concentratie problemen? Of vergeetachtigheid?

Niet echt persee alleen soms last van hoofdpijn maar ik heb die klachten van overgeven vooral voordat ik baar school ga en soms heb ik een beetje concentratie problemen en en beetje vergeetachtigheid maar dat is niet zo vaak maar heb jij nog advies of tips laat maar weten 

Groetjes van Lars

Badge +1

Hey!
Ik krijg binnenkort ook pas m'n eerste beugel, dus daar kan ik je niet mee helpen, maar wel met het druk maken en school.

Ik zit nu in de eerste en het is echt een kwestie van plannen, niet goed plannen= niet goed kunnen leren voor een SO of toets en dus haal je onvoldoendes. Als je goed leert plannen dan haal je meestal een voldoende. 

Hoop dat dit helpt.

Groetjes! 

Badge

@Zizabij 

Dankjewel voor de tip ik probeer ook een week voor de toets elke dag even 10 minuutjes te leren maar gewoon tips krijgen vind ik ook fijn en dan maak ik mij minder druk dus echt dankjewel voor de tips 

Groetjes van lars 

Reputatie 4
Badge +2

Zoals ziza zei, idd goed plannen. En in kleine stukjes, ben zelf overspannen dus weet echt goed wat verstandig is.  Je zou nog naar een huisarts kunnen gaan om je even te laten checken, hoge bloeddruk etc etc. En gewoon praten, als het spanning is moet het afnemen. Is dat niet het geval? Langs de arts 

Badge

@Liannexx 

Hallo liannexx 

De spanning en het overgeven is op school weg maar in de ochtend moest ik vanochtend overgeven dus kan ik dan het best langs de huisarts of dat wat anders

Groetjes van Lars

Reageer