Vraag

down voelen

  • 20 March 2023
  • 3 reacties
  • 48 Bekeken

Badge

hoi,

 

ik voel me al een paar dagen best wel down maar weet niet zo goed waarom weten jullie wat het kan zijn of tips want ik wil de laatste dagen ook met niemand echt graag praten dus vraag ik het aan jullie.

liefs Evelien


3 reacties

Badge

Hey Evelien,

Wat rot dat jij je down voelt. Misschien ga je iets te weinig naar buiten dus ik zou misschien iets meer naar buiten gaan ook kan het helpen om eens uit te zoeken waardoor je je down voelt en daar iets aan te doen en vooral afleiding zoeken is belangerijk! Ik vind het er rot voor je dat je je down voelt heel veel sterkte!!! 

Xx Jente

Badge

Hoi! Ik vind het heel naar voor je dat je je zo voelt! Mij helpt het altijd om naar mijn favoriete artiest te luisteren of andere nummers waar ik vrolijk van word/energie van krijg. Ook weet ik dat het bij mij werkt om toch met mensen te blijven praten, Ookal heb ik daar geen energie voor, vaak voel ik me dan toch even iets beter. Ik wens je heel veel sterkte !

groetjes xx

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Evee ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit en je down voelt. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Groetjes,

Renske (De Kindertelefoon) 

Reageer