Vraag

Door mij is hij weg?

  • 9 August 2018
  • 5 reacties
  • 101 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik weet het ik post nogal veel de laatste tijd maar dit moet ik even kwijt. Zoals jullie weten van een oudere topic heb ik een vriend in zwitzerland die eerst in nederland woonde. Maar ik heb een gigantisch groot geheim dat zelfs hij niet weet. Het is mijn schuld. Zijn vader sloeg hem dan wel maar als ik die maandag niet te lui was geweest om met hem mee naar zijn huis te gaan was hij nooit geslagen en woonde hij nog hier in sint maarten. Hier loop ik al sinds november mee rond en ik kan het niet loslaten. Dit is niet persse een vraag maar dit wilde ik gewoon met jullie delen.

Groetjes. MightyAnoniem

5 reacties

Hoi

Je bent op een maandag niet met je vriend mee naar huis gegaan, en op die maandag is je vriend geslagen door zijn vader. Als ik het goed begrijp, is die vriend daarna in Zwitserland gaan wonen.

Niets van dit hele verhaal is jouw schuld. Het is jammer dat je vriend geslagen werd, en dat hij nu ver weg woont, maar dat is niet jouw schuld.

Je hebt dit tegen niemand verteld. Kan je er met je vriend over praten? Is het een idee dat jij naar Zwitserland gaat om hem te bezoeken, of dat hij naar Nederland komt?

Is er iemand in jouw omgeving die je vertrouwt, en waarmee je dit kan delen? Het lijkt me helemaal niet fijn hier alleen mee te blijven zitten. Je kan bijvoorbeeld naar je mentor of huisarts. Zij kunnen naar je luisteren.

Je kan altijd terecht bij de KinderTelefoon. Zij zijn bereid naar je te luisteren.

P.S.: helemaal niet erg dat je de laatste tijd veel post. Als hier posten je helpt, moet je dat vooral blijven doen :)

Groetjes
x
Ja ik kan het aan mijn moeder vertellen of aan hem. Ik ga het proberen. Bedankt voor de hulp.
Hij komt trouwens naar NL om de 6 weken 2 weken in NL.
Fijn dat je dit met hem of je moeder kan bespreken. Je zou dit met hem kunnen bespreken, de volgende keer dat hij in Nederland is.
Ja dat ga ik proberen. Bedankt voor de tips

Reageer