Vraag

Doen anderen dit ook?

  • 18 March 2024
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Heyhey, 

Ik zit in een meidengroep van 10 meiden, en ik zat net alleen in de klas en ik zat achter hun allemaal. Ik heb zelf net een heel zwaar weekend/nachten achter de rug, en ik heb het hele weekend in bed gelegen met het gevoel dat ik niet goed genoeg ben en dat niemand van me houd en dat het beter zou zijn als ik gewoon zelfmoord zou plegen. Ik lig na school ook de hele middag/avond in bed, anders houd ik de dag niet vol. (blijkbaar kost het heel veel energie om de hele dag een fake smile op je smoel te hebben.) Dus ik zat daar achter te denken van zouden zij dit ook doen? En ze zeggen ook wel eens dat 1/5 mensen aan sh doen. Als ik dan de ene ben, wie is dan die andere...?  

 

schaakgirlll

i don’t care about what you forget, but never forget to love yourself!💗


2 reacties

Reputatie 2
Badge

hee @schaakgirlll 

 ik zit zelf een een groep van 9 meiden en nu zijn ze achter mijn rug om aan het praten  en ze denken dat ik het niet door heb maar dat heb ik wel . en ik blijf ook altijd maar lachen en ik weet hoeveel energie dat kost maar het komt bij jou en bij mij vast en zekker wel goed daar geloof ik in 

en als ik naar jou verhaal kijk dan weet ik zeker dat al die meiden ook vaak een nep gezicht op hebben . al lijkt dat soms niet . en iedereen van jou vriendinnen voelt zich echt wel eens net zo elendig als jij je voelt dat weet ik zeker en ik denk dat als je hun ge gevoel en emoties uitlegd ze je vast kunnen helpen met tips en of hoe hun hiermee zijn omgegaan 

 

Reputatie 7
Badge +4

Onnodige quote verwijderd 


@schaakgirlll  ik snap dat je zulke gevoelens hebt
(ik heb ze ook), en je vraag op of ze ook selfharm doen heb ik hier een paar weetjes:

 
'’bout 17% of all people will self harm in their lifetime!45% of people Self Harming are using cutting.The average age of onset for self-injury is 13!'’
(Of in het nederlands)
rond de 17% van de hele wereld heeft ooit gedaan aan zelfbeschadinging
45% van de mensen gebruiken snijden
de gemiddelde leeftijd is 13!

dus weet, je bent niet alleen

Reageer