Vraag

docent wilt dingen..

  • 6 February 2023
  • 5 reacties
  • 259 Bekeken

Badge

Hey J (15) hier en ik heb een klein probleempje. Mn docent doet een beetje raar en volgens mij wilt hij het met mij doen. Hij streelt me hoofd en haar soms als hij langs loopt en ik voel me er eigenlijk niet zo erg over, is dit raar? hij is best knap en hij knipoogt ook soms naar me. Wat moet ik doen? Me enige optie tot nu toe is hem hoofd geven (een van me vorige topic is dat ik eraan verslaafd ben dusja) Help me!!!

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Met je mentor bespreken 

Badge

Met je mentor bespreken 

hij is me mentor

Reputatie 7
Badge +19

Met een andere docent bespreken of met de vertrouwenspersoon. Je kan ook tegen je mentor zelf zeggen dat je niet wil dat ie dat doet.

Badge

Met een andere docent bespreken of met de vertrouwenspersoon. Je kan ook tegen je mentor zelf zeggen dat je niet wil dat ie dat doet.

maar ik wil dat hij het wel doet alleen t mag niet

Reputatie 7
Badge +15

Met een andere docent bespreken of met de vertrouwenspersoon. Je kan ook tegen je mentor zelf zeggen dat je niet wil dat ie dat doet.

maar ik wil dat hij het wel doet alleen t mag niet

zoals je zelf eigelijk al zegt mag het niet, althans ik weet niet of hetstrafbaar is om over het hoofd van een leering te “aaien” ( btw, dit is het wel als jij het niet wilt) maar "het” met je doen is zeker strafbaar, ook als jij instemt,  dit wordt dan wettelijk gezien als verkrachting , en nogmaals , OOK als jij instemt, er is namelijk een verschil tussen machsverhouding, hij is ouder, en bovendien ook je docent! 

 

maar aangezien er nu niet echt “iets is gebeurd’ kan ik me ook voorstellen dat je het even laat zoals het is en je hem (EVT) vraagt of hij je nietmeer wilt aanraken, als je er zeker van bent dat hij meer wilt, of hij niet wil stoppen met je aanteraken, raad ik je aan even naar je ouders/een andere docent te gaan. 

 

Mij_Niet_Gezien

 

 

Reageer