Docent vertellen over sh

  • 2 July 2023
  • 3 reacties
  • 96 Bekeken

Badge

Hallo

K heb nu al een tijdje last van dat ik mezelf snijd. Ik wil dit graag met een docent van mij bespreken maar ben best wel bang over hoe ze zal reageren. Kan ze dit bijv ook aan mijn ouders of mentor doorgeven? Want mijn ouders en mentor weten hier nog niet vanaf en daar ben ik eerlijk gezegd nog niet klaar voor. 


3 reacties

Reputatie 2
Badge

Heeyy, ten eerste super knap dat je het aan iemand wilt gaan vertellen, dat is heel dapper <3 Je mentor heeft volgens mij zorgplicht en als jij een gevaar voor jezelf bent, moeten ze dit aan jouw ouders vertellen.  Maar laat dit je er niet van weerhouden het te bespreken, want op deze manier kan je misschien de hulp krijgen die je nodig hebt. Sterkte en weet dat het ooit weer beter wordt, echt💗

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @bella24  heeft gelijk ! Het is echt goed als je het bespreekt, en probeert er vanaf te komen.  Het geeft je niets goeds en het blijft voor de rest van je leven bij je. Neem die drempel en laat je hiermee helpen! :) You can do it !

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @Jenna 

Wat goed dat je met je docent wilt praten. Heel goed om hulp te zoeken! Een goede stap die je al zet hier!

Je bent natuurlijk ook welkom bij De Kindertelefoon, elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten, als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Sterkte en groetjes Finn,

De Kindertelefoon

 

Reageer