Skip to main content

dit wordt een heel lang gesprek.

• 19 januari 2025
  • 3 reacties
  • 127 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hi

ik ben F (v, 13 j/o) en ik heb autisme.

ik heb irritante ouders, ze hebben bijna elke avond seks en mijn kamer zit onder die van hen, dus dan hoor ik dat elke keer. ze worden ook snel boos op mij maar ze begrijpen me gewoon niet. soms wordt mijn vader ook fysiek.

ik zit op school met verschillende dingen. door een traumatische ervaring wil en kan, ik niemand meer echt vertrouwen. ooit, een jaar of 1,5 geleden, toen ik net op mijn school kwam (gymnasium), vertrouwde ik een jongen, we maken zn naam even shawn. shawn was een goede vriend en hij kreeg langzaam mijn vertrouwen. ik hechtte me te veel aan hem, en toen gebeurde het. ik dacht dat hij echt een goede vriend was. niet eens zo zeer in een verliefde manier, maar gewoon op een goede vriendschappelijke manier. natuurlijk was dit niet zo, want in deze wereld zijn geen personen meer te vinden die je kan vertrouwen.

dus toen ging hij om met een ander meisje, en met mijn autisme is dat moeilijk om te plaatsen. mensen in mijn klas denken echt dat ik jaloers ben. maar ik ben gewoon gebroken daardoor.

er zijn ook andere dingen gebeurd tussen mij en dat meisje, te veel om op te noemen. ik werd deprissief in die periode, want we hadden echt hele gesprekken en ineens werd dat “oke” “beetje raar maar goed” en dat soort dingen. ik ging mezelf ook snijden, ik heb nu allemaal littekens, want ik deed het echt niet “zacht” ofzo. ik wil afvallen, ik wil beter zijn, maar deze depressie blijft terugkomen. school is ook te moeilijk, ik houd normaal van kerst maar ik vond er niks aan dit jaar. ik wil gewoon dood.

ik heb het hem ook verteld en nu is hij veel terughoudender. niet op de goede manier.

iedereen haat me, en ik blijf mn best doen. waarvoor eigenlijk?

ik ben het gewoon zat.

liefs,

f.

3 reacties

CatoD
Forum|alt.badge.img
  • De Kindertelefoon
  • 11 reacties
  • 19 januari 2025

Hoi femsz,

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat. Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Cato (De Kindertelefoon) 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 36 reacties
  • 20 januari 2025

Hey femsz,

Wat super vervelend dt je ouders zo tegen je doen en dat je vader ook fysiek wordt, dat is echt heel naar lijkt me.

en dan ook nog dat met shawn, lijkt me ook echt vervelend. 

Ik weet een beetje hoe je je voelt, depressie, sh  en suicide enz ken ik ook wel een moeite met vertrouwen zeker. 

ik denk niet dat iedereen je haat maar ik denk dat het voor iedereen (inc. jezelf) moeilijk is om hiermee om te gaan!

Ik ben het ook behoorlijk zat dus k snap je 100%

Pls blijf, je depressie verdient het niet om alles van je af te pakken!

Laat alsjeblieft binnenkort even weten hoe het gaat!

liefs everythingisok <33 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 4 reacties
  • 25 januari 2025

bedankt, everythingisok, voor je reactie

het is inderdaad naar en moeilijk, maar ik ben er nog.

ik ben gewoon heel erg intensief gaan sporten, dingen gaan doen die beter zijn voor me, het gaat iets beter. kleine stapjes.

groetjes

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen