Vraag

Deze echt sturen of geven?

  • 14 March 2024
  • 21 reacties
  • 284 Bekeken

Reputatie 7
Badge +12

Hey lieve allemaal

Ik twijfel al een tijdje, maar wat vinden jullie ? Zal ik de “brief” die ik heb getypt in dit topic écht geven ?  Ik zie haar elke dag en we zijn heel dik en lief met elkaar en ik wil eig best een keer wat dieper zeggen wat zij voor mij betekent heeft, en deze  brief zegt alles wat ik van haar vind. En ondanks dat ik haar al 100 keer heb gezegd hoe ik haar waardeer is deze brief diep en eerlijk vanuit mijzelf. Wat vinden jullie ? Of is  ie te overdreven of te dramatisch of……

Ik ben benieuwd wat jullie vinden. Ik vind het heel spannend om dit te vragen maar doe het toch.

Liefs, Tover xxx

 


21 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Ik vind dat je hem moet geven!

Heb ik ook gedaan bij mijn crush.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +5

Hii! Ik denk dat ze het heel erg kan waarderen als je de brief aan haar geeft. Je moet natuurlijk je eigen gevoel volgen en je moet doen waar jij je goed bij voelt, maar ik denk echt dat ze het super leuk en lief van je gaat vinden als je de brief geeft of stuurt!😊

Groetjess en liefs van ItsJustMe :)

Reputatie 7
Badge +11

Als ik persoonlijk zoiets zou krijgen, zou dat me enorm blij maken, dus ik zeg: vooral doen!

 

Liefs,

        M.

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Tover01 ,

Ik vind het niet overdreven hoor:) Juist super lief en ze vind het denk ik heel fijn om te lezen! 

 

Reputatie 6
Badge +2

Doen! (Als je wilt)😄

Reputatie 7
Badge +17

Hoi lieve @Tover01 . Ik vind je brief geweldig, poëtisch, knap geschreven en helemaal uit je eigen gevoel. Sterke beeldspraak ook van die barstjes opvullen met gedrag en die handen etc. Erg mooi en eerlijk en oprecht. Als je haar dit laat lezen zal ze jou nog meer waarderen dan ze toch al doet denk ik !  

Je zult hem ook wel updaten want dat eerste rokje was dus al een tijdje geleden 😉 en dat laatste van ik zie je straks want dan fietsen we naar school is een leuke afsluiter, zou ik er in houden XD ( als het je lukt om haar vóór het naar schoolgaan de brief te laten lezen haha).  Nee maar, heel mooie lieve tekst! 😘 

Groetjes liefs Tartan X 

P.S. laat je ons weten hoe ze het vond? 

 

Reputatie 7
Badge +17

@Tover01 Goede brief hoor. Niks overdreven of dramatisch aan. Ik zou hem geven. Ik denk dat ze dat wel zal waarderen.

Reputatie 7
Badge +12

Hey lieve jullie! Ik ga hem straks geven op weg naar de Scouting, heb hem inderdaad iets aangepast @Tartan14  haha. Super spannend toch wel maar ik doe het. Ik heb me wel eerder over mijn zenuwen heen moeten zetten dus heb al ervaring 😉🤭.  Dank jullie wel voor jullie steun, het geeft mij overtuiging en durf! 

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +10

Ik hoop dat het goed gaat!

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi lieve @Tover01 ,

Wat leuk dat je het echt gaat doen!😊

Ik ben heel benieuwd hoe ze reageert!

 

Reputatie 7
Badge +5

Hii @Tover01! Super leuk dat je hem vandaag gaat geven! Ik ben heel benieuwd wat ze er van gaat vinden!! Gaat goedkomen dat weet ik zeker! Heel veel succes en veel plezier straks bij scouting!🙂👍

Liefs van mij!

Reputatie 7
Badge +12

😘 dank jullie!! Ben op weg. 

♥️

Reputatie 7
Badge +17

@Tover01 Echt leuk man. Ik ben benieuwd wat ze er van gaat vinden. Succes!

Reputatie 7
Badge +10

En hoe is het gegaan??? (Ik ben razend benieuwd!!)

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +17

Ja, ik ben ook heel erg benieuwd. Laat ff weten hoe het gegaan is @Tover01 

Zou je eigenlijk wel wat meer willen of is het gewoon een echt goede vriendin? (hoef je niet op te antwoorden hoor als je niet wil, ben gwn nieuwschierig 😉🙈)

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey!  Nou ze vond het super lief! En ze was best ontroerd , zodat ik dat ook werd haha 🤭 ze zei ook dat ze het heel bijzonder vond dat ze zo belangrijk was/is voor mij en we hebben een lange hug gedaan 😊en ook nog wel even gelachen om hoe het was en nu is. En dat ze mij 'in de gaten houd' 😊😉Het was dus een goed ding om dit te doen! 

@tim16  ze is nu in ieder geval mijn bestie-bestie zeg maar haha. 

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +5

Ah wat lief en fijn @Tover01 !❤️

Reputatie 7
Badge +10

Hey @Tover01 

Wat fijn dat het goed is gegaan!

 

Vind je het niet jammer dat zij jou niet leuk vindt?

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi. Zeer schattig en lief! Fijn dat je zo'n topper als bestie hebt! Ik vind je een held dat je telkens weer moed hebt om dit soort dingen te doen, net als hoe je hier over je straf en je prachtige verandering vertelde, die excuses aan je klas en hoe je jezelf opstelt op school nu, echt knap! 

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +17

@Tover01 Zo cute dit. Goed gedaan man.

Bestie-bestie is ook mooi. Een wie weet hoe het verder ontwikkeld.

Reputatie 7
Badge +2

Hiiii, ik ben het eens met de complimenten! En @Tartan14  heeft gelijk dat je moedig bent dit te doen. Net als je hele klas langs gaan en zelfs op je knieën bij 2 meisje om je excuses te maken. En je omzwaai en houding op je nieuwe school. En hoe je nu beleefd bent en zo geweldig anderen helpt! Logisch dat zij ontroerd was, dat is zo lief!  Ik zou ook totaal in tranen zijn als ik zoveel had betekend voor een jongen in zijn worst nightmare in de hoek. Voor mij ben je ook een topper, staat terecht achter je profiel 😎 en misschien kun je haar ook dat mooie verhaal laten lezen, deze 

https://forum.kindertelefoon.nl/emotionele-problemen-en-gevoelens-29/het-beloofde-verhaal-80068

Dat vind ik nog steeds zo geweldig! Iemand zou dit moeten tekenen als iemand daar goed in is! 

Lieve groetjes van Sjardy XoXoX 

Reageer