Vraag

Depri en ouders gaan scheiden

  • 19 May 2019
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy, ik weet sinds kort dat mijn ouders gaan scheiden. Voordat ik hoorde dat ze gingen scheiden zat ik al totaal niet lekker in mijn vel, dat is nu alleen nog maar erger geworden. Ik heb mezelf ook gekrast en denk dat ik depressief ben alleen heb ik geen idee hoe ik dat aan mijn ouders moet vertellen, ze hebben nu al zo veel aan hun hoofd met de scheiding enzo. Mijn mentor weet wel dat mijn ouders gaan scheiden en dat ik me daardoor slecht kan concentreren enzo, maar soms heb ik het gevoel dat ze denkt dat er meer aan de hand is met mij. En dat is dus ook zo alleen ik durf dat niet te vertellen. Heeft iemand tips hoe ik kan vertellen dat ik me depri voel?

1 reactie

Hey!

Jammer dat je je zo naar voelt!
Het is begrijpelijk dat nu je ouders gaan scheiden je nare gevoel weer getriggerd wordt.
Het is belangrijk om ook met je ouders erover te spreken dat je de scheiding lastig vindt, zij kunnen je vast wel wat ondersteunen daarin.

Ik vind het super knap van je dat je je mentor al hebt verteld over de scheiding en dat je het daar wat moeilijk mee hebt.
Zou het je lukken om een mailtje naar je mentor te sturen en aarin te zetten dat je je (inderdaad) ook in het algemeen niet fijn voelt? Je zou ook voor een gesprekje kunnen vragen.
Ook zou je na de les eens naar hem/haar kunnen toegaan om erover te praten.
Ik zou het heel dapper van je vinden als je dat zou doen!

Jammer dat je jezelf gekrast hebt. Het is echt geen oplossing, en brengt je alleen maar meer in de poblemen. Misschien kun je eens dit en dit topic bekijken, daar vind je er info en tips over terug.

Sterkte hé, hulp vragen zal je echt opluchten, ik hoop dat het je lukt!

Groetjes
Lot

Reageer