Skip to main content

Depressief.. Wat moet ik doen?


Hii. Ik ben ItsJustMe en ik heb een paar dagen geleden mijn account verwijderd. Ik ben er nu weer omdat dit voor mijn gevoel de enige plek is waar ik me veilig voel en waar ik mijn gevoelens kan vertellen want iedereen is hier zo lief en aardig voor elkaar dus ik ben er weer. Ik hoop dat ik nog welkom ben en sorry dat ik mijn account verwijderde ik denk dat ik nu wel weer blijf. 
Ik wil graag mijn verhaal even kwijt omdat ik zelf niet goed meer weet ik wat ik moet. Ik ben een jongen van 16 en mijn leven is gewoon helemaal hopeloos. Ik heb al best veel meegemaakt in mijn leven en heb meerdere traumas die mij iedere dag in de weg zitten. Ik wil nu nog liever geen details over mijn traumas vertellen. Mijn hoofd zit hierdoor vol met negatieve gedachtes die ook zeggen dat ik zelfmoord moet plegen en ik word er gek van. Ook heb ik heel vaak hoofdpijn/migraine waar ik gek van wordt en op school gaat het ook niet goed. Ik kan me niet concentreren door alle gedachtes, haal slechte cijfers en wordt gepest omdat ik anders ben dan anderen. Ik gedraag me erg meisjesachtig omdat ik gewoon zo ben maar klasgenoten vinden dat raar en schelden me iedere dag uit en pakken spullen van me af enzo. Ik heb wel een paar online vrienden, maar echte goede vrienden waar ik close mee ben heb ik niet echt. Ik voel me gewoon eenzaam, ben nooit blij of vrolijk en ben altijd bang, boos en verdrietig. Ik durf het ook niet echt aan iemand te vertellen want ik wil niemand teleurstellen en mijn ouders hebben het al zo druk met werk die wil ik niet ook nog met mijn problemen storen. Ik wil gewoon rust in mijn hoofd en wil hier eigenlijk niet meer zijn. Wat moet ik doen want ik weet het gewoon niet goed meer. Groetjes van mij <3

359 reacties

Reputatie 7
Badge +12

@Jesse08 Mnu hoor! Ik heb de site wel geopend maar heb er verder nog niet echt naar gekeken. Ik heb er voor nu ook eigenlijk geen behoefte aan om een account aan te maken, maar ik heb de site wel opgeslagen en misschien heb ik er later wel wat aan! Ik hoop dat je dat niet heel erg vind want ik ben wel echt blij met je tip hoor!🙂

@tim16 Dankjewel!❤️

Liefs van mij <3

Is niet erg hoor @itsjustme, doe maar wat je zelf wil.:) 

Hoi lieve @ItsJustMe ,

Hoe gaat ie nu?

Reputatie 7
Badge +12

​Heyy lieve @Jesse08,

Eigenlijk gaat het nog steeds best wel redelijk! Zit in een vrij goede flow voor mijn doen en heb wat minder last gehad van de nachtmerries en flashbacks en slaap ook wat beter. Helemaal doorslapen is helaas nog niet gelukt, maar wordt de afgelopen nachten maar 2x per nacht wakker ipv ongeveer 8x dus dat is wel prettiger! 

Ik heb nog wel vaak dat dromerige gevoel overdag vooral als ik alleen ben, maar heb wat meer afleiding nu de zomervakantie is begonnen wat wel helpt tegen dat gevoel.

Ik heb verder nog steeds geen update over de psycholoog we willen nog even afwachten en als we de komende weken nog niks horen gaan we erover bellen met de huisarts.

Dankjewel voor het vragen😘

Liefs van mij <3

Hoi lieve @ItsJustMe ,

Wat fijn!!🤗❤

 

Wat prettig! Dat geeft vast rust!

Fijne vakantie!

Liefs @NoahLovesYou 

Hoi @ItsJustMe ,

Hoe gaat het? Hoop nog steeds goed. 😘

Reputatie 7
Badge +12

Heyy lieve @Jesse08,

Voel me de afgelopen dagen wat minder lekker, maar dat komt vooral doordat ik de afgelopen dagen/nachten weer veel last heb gehad van migraine/hoofdpijn wat me nogal uitput dus dat is niet heel fijn.. En door de migraine heb ik ook weer wat meer nachtmerries gehad dus heb weer wat minder goed geslapen helaas.

Voor de rest gaat het nog wel redelijk en mijn negatieve gedachtes zijn overdag vrij rustig momenteel!🙂

Liefs van mij <3

Hoi lieve @ItsJustMe ,

Wat rot van je migraine en slapen. :( Fijn dat het verder wel redelijk gaat, doe je nu ook wat meer dan eerst?

Reputatie 7
Badge +5

Heyy lieve @ItsJustMe,

Wat naar dat je weer vaker migraine/ hoofdpijn had en daardoor ook weer nachtmerries:( . Wel fijn dat de rest wel goed gaat. 

Liefs van mij 💗

Reputatie 7
Badge +12

@Jesse08 Ik doe wel wat meer dingen dan toen ik alleen thuis was ja, maar mijn dagindeling is niet heel erg veranderd. Ik ben nu meer samen met mijn familie en vriendin want die zijn nu ook thuis en dat geeft me wat afleiding van de negatieve dingen, maar door de hoofdpijn van de afgelopen dagen lig ik eigenlijk alleen maar op bed of op de bank omdat ik als ik naar buiten ga gelijk weer koppijn krijg😬

@Tinkerbell Dankje❤️

Liefs van mij <3

Reputatie 7
Badge +12

Heyy lieve iedereen,

Ik wou even zeggen dat ik de komende tijd even wat minder actief ben hier.. Heb een virusje te pakken en voel me echt totaal niet lekker.. Lig sinds gisteren alleen maar in bed met hoofd en buikpijn en kan ook amper slikken door keelpijn.

Echt niks voor mij dat niks doen maar heb echt niks te koop en kan niks is een naar gevoel maar ja moet er ff doorheen denk ik en zal over een paar dagen hopelijk wel weer beter worden. Mijn ouders en mijn zus zorgen gelukkig wel goed voor me! Hoop dat alles wel goed gaat met jullie!🙂

Liefs, ItsJustMe <3

Lieve @ItsJustMe , wat rot dit. :( Rust maar goed uit hoor! We zien je wel weer en hoop dat het snel beter gaat. ♥️ En super dat je ouders en zus goed voor je zorgen. ♥️

Liefs.

Reputatie 7
Badge +5

Heyy lieve @ItsJustMe ,

Wat vervelend en rot 😥.. rust maar eerst goed uit! En dan zien we je vanzelf wel weer :)

Heel veel beterschap en liefs van mij 😘❤

Reputatie 7
Badge +18

Beterschap @ItsJustMe   Goed uitrusten en snel weer beter worden!

Reputatie 7
Badge +14

Hey lieve @ItsJustMe  ook van mij alle beterschap!!! Neem je rust en hopelijk knap je snel weer op!! 😘♥️

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +12

Dank jullie wel @Jesse08 @tim16 @Tinkerbell @Tover01💖

Gelukkig gaat het nu wel weer wat beter en de erge hoofd en buikpijn was toen ik wakker werd vanochtend een stuk minder. Heb alleen nog geen stem en kan amper praten en heb een keelontsteking dus kan ook bijna niet eten dat is wel heel irritant😬

Nou ja ik denk en hoop iig dat het nu wel weer de goede kant op gaat voel me wat prettiger en iets fitter dus dat is fijn. Nu moet de keelpijn nog weggaan en mijn stem moet weer een beetje terug komen dus doe nog maar ff rustig aan! :)

Liefs, ItsJustMe <3

Hoi lieve @ItsJustMe ,

Fijn dat het al wat beter gaat. ♥️ Hoop dat je snel weer helemaal beter bent. Doe nog maar even rustig aan.😘

Liefs.

Reputatie 7
Badge +5

Hii lieve @ItsJustMe,

Wat fijn dat het weer wat beter gaat! Hopelijk ben je ook snel van die keelontsteking af.

Beterschap en liefs van mij 💖

Dank jullie wel @Jesse08 @tim16 @Tinkerbell @Tover01💖

Gelukkig gaat het nu wel weer wat beter en de erge hoofd en buikpijn was toen ik wakker werd vanochtend een stuk minder. Heb alleen nog geen stem en kan amper praten en heb een keelontsteking dus kan ook bijna niet eten dat is wel heel irritant😬

Nou ja ik denk en hoop iig dat het nu wel weer de goede kant op gaat voel me wat prettiger en iets fitter dus dat is fijn. Nu moet de keelpijn nog weggaan en mijn stem moet weer een beetje terug komen dus doe nog maar ff rustig aan! :)

Liefs, ItsJustMe <3

Hey lieve @ItsJustMe 

Fijn dat het beter gaat!

Ik had een reactie gegeven, maar die is niet geplaatst.

Liefs @NoahLovesYou 💖

Reputatie 7
Badge +12

Bedankt lieve @Jesse08 @Tinkerbell @NoahLovesYou💗

Gelukkig gaat het wel weer redelijk nu en voel me wel weer redelijk fit en mijn hoofd en buikpijn zijn weer bijna helemaal weg heb alleen dus nog wel een keelontsteking en heb geen stem.. Zal komende dagen hopelijk wel weer opknappen want kan echt amper praten en slikken en anders ga ik toch maar even langs de huisarts voor de zekerheid🙂

Liefs, ItsJustMe <3

Hey lieve @ItsJustMe ,

Goed dat je nog even naar de huisarts gaat! Laat nog even weten als je weer beter bent. :) Hoop snel!

Liefs.

Reputatie 7
Badge +5

Heyy lieve @ItsJustMe,

Fijn dat het weer wat redelijk gaat.. wel naar van die keelontsteking en dat praten en slikken amper gaat... :( Hoop dat je snel weer beter bent!

Liefs van mij 💖

Reputatie 7
Badge +18

Hey @ItsJustMe Keelontsteking is niet leuk. Wel fijn dat het verder weer iets beter gaat. 

Hoi lieve @ItsJustMe ,

Je hoeft niet nu te reageren hoor! ♥️ Maar denk er nu aan en anders vergeet ik het miss (gebeurt heel vaak, ligt niet aan jou!)..

Heb je al wat van de nieuwe school en psycholoog gehoord?

Reageer