Depressief.. Wat moet ik doen?



Toon eerste bericht

281 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Heyy lieve @Jesse08,

Lief dat je daar op reageert💗

Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik het precies moet uitleggen wat die gedachtes zijn het zijn deels flashbacks over vroeger die telkens door mijn hoofd heen spoken en deels ja andere negatieve gedachtes maar kan niet goed verwoorden hoe die precies zijn eigenlijk.

Ik probeer wel afleiding te zoeken maar soms is dat lastig als het donkere gevoel echt heftig is. Dat gebeurt ook overdag en dan ga ik meestal muziek luisteren om rust te zoeken, maar eigenlijk gebeurt het 's nachts het meest als ik wakker lig door de nachtmerries. Dan raak ik in paniek en dan wordt ik soms een beetje bang van mezelf omdat ik dan voor mijn gevoel soms de grip op de realiteit een beetje kwijtraak en dan weet ik niet zo goed wat ik moet doen. 

Ik heb al wel een soort van een schema gemaakt samen met mijn moeder met dingentjes die ik kan doen als ik alleen ben, maar dat zijn vooral taakjes in het huishouden die weinig tijd nodig hebben dus eigenlijk doe ik ook niks op een dag. Ik wandel/fiets wel iedere dag een stukje en heb natuurlijk veel contact met mijn vriendin dus dat is wel fijn, maar verder ben ik als ik alleen ben vooral op mijn kamer en dan zit ik een beetje muziek te luisteren en yt te kijken enzo.

Dankjewel voor je lieve reactie @Jesse08 ik ben je daar echt enorm dankbaar voor en ik hoop ook echt dat jij je ook wat beter gaat voelen😘

Liefs van mij <3

Reputatie 7
Badge +9

Ik weet zeker dat dit pas morgen wordt gepost vanwege de check (het is nu 23:36) maar wil nog even een ding kwijt voordat ik ga proberen te slapen. 

Ik wil namelijk echt iedereen op het forum en iedereen die bij de KT werkt heel erg bedanken voor het maken van deze plek. Het forum is voor mij echt een hele fijne en positieve plek waar ik afleiding kan vinden van mijn rottige gedachtes en het is tegelijkertijd ook een plek waar ik mijn ei kwijt als me wat dwars zit. Er zijn zoveel lieve mensen hier die elkaar steunen en ik voel me hier echt veilig en op mijn gemak en heb door alle steun hier al stappen gemaakt die ik nooit had gezet zonder de steun van alle lieve mensen op het forum. Daar ben ik iedereen die hier aan meewerkt enorm dankbaar voor en dat wou ik graag nog even delen hier!🙂

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +9

Hey lieve @ItsJustMe ,

Helemaal eens! Lief dat je dat zegt!😘

Weet je eig al of je volgende week naar scouting kan?

Reputatie 7
Badge +3

Heyy lieve @ItsJustMe ,

Wat fijn dat je dat zegt, ben het er helemaal mee eens!😘

Groetjess en liefs van mij 

Reputatie 7
Badge +9

Weet je eig al of je volgende week naar scouting kan?

@Jesse08 Waarschijnlijk gaat scouting volgend week ook niet lukken omdat ik andere plannen heb die in de weg zitten komende weken dus dat is jammer, maar dan kan ik me er nog wat langer op verheugen dus dat is op zich dan weer fijn om het toch positief te bekijken!🙂

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +9

Haha dat is wel weer waar😅

Reageer