Hii. Ik ben ItsJustMe en ik heb een paar dagen geleden mijn account verwijderd. Ik ben er nu weer omdat dit voor mijn gevoel de enige plek is waar ik me veilig voel en waar ik mijn gevoelens kan vertellen want iedereen is hier zo lief en aardig voor elkaar dus ik ben er weer. Ik hoop dat ik nog welkom ben en sorry dat ik mijn account verwijderde ik denk dat ik nu wel weer blijf.
Ik wil graag mijn verhaal even kwijt omdat ik zelf niet goed meer weet ik wat ik moet. Ik ben een jongen van 16 en mijn leven is gewoon helemaal hopeloos. Ik heb al best veel meegemaakt in mijn leven en heb meerdere traumas die mij iedere dag in de weg zitten. Ik wil nu nog liever geen details over mijn traumas vertellen. Mijn hoofd zit hierdoor vol met negatieve gedachtes die ook zeggen dat ik zelfmoord moet plegen en ik word er gek van. Ook heb ik heel vaak hoofdpijn/migraine waar ik gek van wordt en op school gaat het ook niet goed. Ik kan me niet concentreren door alle gedachtes, haal slechte cijfers en wordt gepest omdat ik anders ben dan anderen. Ik gedraag me erg meisjesachtig omdat ik gewoon zo ben maar klasgenoten vinden dat raar en schelden me iedere dag uit en pakken spullen van me af enzo. Ik heb wel een paar online vrienden, maar echte goede vrienden waar ik close mee ben heb ik niet echt. Ik voel me gewoon eenzaam, ben nooit blij of vrolijk en ben altijd bang, boos en verdrietig. Ik durf het ook niet echt aan iemand te vertellen want ik wil niemand teleurstellen en mijn ouders hebben het al zo druk met werk die wil ik niet ook nog met mijn problemen storen. Ik wil gewoon rust in mijn hoofd en wil hier eigenlijk niet meer zijn. Wat moet ik doen want ik weet het gewoon niet goed meer. Groetjes van mij <3
Verstuur nou maar Je kan altijd nog beslissen om te stoppen als het niet leuk of te vermoeiend is voor je! Hoop dat het lukt!!!
Hey lieve
Ik zou je als ik jou was gewoon inschrijven.
Ik heb dat ook gedaan bij die 'lotgenotengroep'.
Je kunt het altijd nog annuleren.
Liefs
Hoi hoi lieve
Groetjes liefs Tartan X
Hey lieve
Liefs Tover xxx
Liefs van mij <3
Heyy
Ik snap dat het moeilijk is, maar echt je gaat alleen maar meer stressen door zo lang te twijfelen. En je hebt het ook al heel vaak besproken hoor Gewoon doen en je ziet wel hoe t gaat!! En beter nu dan dat je naar school gaat, dan is het dubbel spannend omdat je daar dan ook nog moet wennen, en ook extra vermoeiend.
Hoi hoi ! Als het kon nam ik je mee ! Het lijkt een drempel maar dat valt echt mee hoor. Ik bedoel dit lief, maar maak die drempel voor jezelf ook niet hoger dan die is lieve
Haha
Succes
Groetjes liefs Tartan X
En wie weet, heeeel misschien, kom je wel iemand van het forum tegen op scouting De wereld is soms kleiner dan je denkt! Ik zag op een website van een scouting ook iemand die verdacht veel leek op de omschrijving van
Haha
Liefs Tover xxx
Haha, het had gekund Maar het is een groepsfoto dus dan had je het wel geweten denk ik En anders kijk je even op de site bij jouw groep, dan weet je t zeker!
Liefs van mij <3
Ik ben benieuwd wat je er van gaat vinden! En hopelijk word je toegelaten, maar dat zit wel goed denk ik hoor. :)
Wat fijn
Ik weet zeker dat het iets voor je is!
Liefs
Hey
Liefs Tover xxx
Dank jullie wel
En hopelijk word je toegelaten, maar dat zit wel goed denk ik hoor. :)
Liefs van mij <3
Doby X
Dankjewel voor je lieve reactie
Liefs van mij <3
Ik heb trouwens net antwoord gekregen op de mail van scouting! Omdat de zomervakantie en dus het zomerkamp eraan komt is het niet handig om nu een start te maken zegt de leiding van de scouting, maar ik ben nog wel welkom om dit weekend of volgend weekend een keertje te komen kijken om te zien hoe ik het vind. Nou is het alleen zo dat ik dus dit weekend niet kan dus ik moet nog even kijken of het volgend weekend uitkomt. Anders kan ik pas starten na de zomervakantie, maar dat is niet anders! Ik weet in ieder geval dat ik welkom ben en dat is heel fijn en ik krijg er nu ook wel zin in eigenlijk
Ik weet nu ook dat de groep waar ik in kom uit 6 jongeren bestaat (waar ik dan nog bij kom) die tussen de 15 en 17 zijn. De band tussen hun is hecht en ze zijn allemaal niet heel erg druk en de leiding denkt dat ik er wel tussenpas en dat dat wel goedkomt dus dat is wel fijn nieuws :)
Liefs van mij <3
Hoi lieve
Jammer dat in de zomervakantie niet kan, maar het klinkt positief! En super dat je er zin in hebt!!! Je bent nu wel blij dat je die mail hebt gestuurd denk ik nog steeds trots op je hoor!
Liefs Tover xxx
Wat fijn
Ik denk dat het echt iets voor je is!
Liefs
Liefs van mij <3
Hai lieve
Super hoor! Doby X
Heyy,
Goede vraag lief dat je dit hebt gemaakt!
Ik doe zelf mijn uiterste best om mij goed, fijn en prettig te voelen, maar heel eerlijk dat voel ik me totaal niet. Ik ben op zich wel blij heb nu een paar weken verkering met mijn lieve vriendin en dat maakt me heel gelukkig en ben echt wel blij als we samen zijn, maar toch struggle ik echt enorm met mezelf en met mijn gedachtes. Ik kan amper slapen door nachtmerries, voel me best eenzaam want ben doordeweeks veel alleen, ik struggle enorm met mezelf en voel me onzeker en heb soms echt hele donkere gedachtes waardoor ik ook wel eens bang ben voor mezelf omdat ik dan het gevoel van de realiteit wel eens kwijt raak. Ook heb ik een enorm dromig en onwerkelijk gevoel in mijn hoofd alsof alles nep is. Dat is best lastig zeg maar om mee om te gaan en ik merk dat ik mijn gevoelens erg proberen weg te drukken omdat ik het niet wil toelaten. Ik wil er voor mensen zijn, ik wil blij zijn en ik wil iedereen graag helpen waar ik kan waardoor ik soms eigenlijk niet meer aan mezelf denk..
Ik sta wel op een wachtlijst voor een psycholoog, maar dat duurt erg lang en ik vind dat ook een spannende stap.. Hopelijk gaat het helpen want ik wil graag mijn draai in mijn leven weer vinden zodat ik weer met een volle 100% er voor kan gaan, maar ja dat wordt wel een pittige weg denk ik.
Liefs van ItsJustMe <3
Hey lieve
Ik reageer even hier omdat ik in dat andere topic niet off topic wil gaan. :)
Wat rot dat je je zo voelt! Dat dromerige herken ik heel erg (heel eerlijk, dat heb ik zelfs op dit moment, maar ja ik heb ook heel slecht geslapen, dus miss komt het bij jou ook een beetje daardoor), en ik weet natuurlijk niet wat voor gedachtes je hebt (wil je daar nog wat over kwijt? Hoeft niet hoor als je dat niet wilt), maar dat je bang bent voor jezelf is voor mij ook wel herkenbaar…
Is er iets wat je misschien toch kan gaan doen als afleiding? Dat je een soort schema maakt voor jezelf met dingen die je kan doen?
Verder weet ik nu niet echt wat, als ik wat bedenk zal ik t je wel laten weten!
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.