Skip to main content

Hii. Ik ben ItsJustMe en ik heb een paar dagen geleden mijn account verwijderd. Ik ben er nu weer omdat dit voor mijn gevoel de enige plek is waar ik me veilig voel en waar ik mijn gevoelens kan vertellen want iedereen is hier zo lief en aardig voor elkaar dus ik ben er weer. Ik hoop dat ik nog welkom ben en sorry dat ik mijn account verwijderde ik denk dat ik nu wel weer blijf. 
Ik wil graag mijn verhaal even kwijt omdat ik zelf niet goed meer weet ik wat ik moet. Ik ben een jongen van 16 en mijn leven is gewoon helemaal hopeloos. Ik heb al best veel meegemaakt in mijn leven en heb meerdere traumas die mij iedere dag in de weg zitten. Ik wil nu nog liever geen details over mijn traumas vertellen. Mijn hoofd zit hierdoor vol met negatieve gedachtes die ook zeggen dat ik zelfmoord moet plegen en ik word er gek van. Ook heb ik heel vaak hoofdpijn/migraine waar ik gek van wordt en op school gaat het ook niet goed. Ik kan me niet concentreren door alle gedachtes, haal slechte cijfers en wordt gepest omdat ik anders ben dan anderen. Ik gedraag me erg meisjesachtig omdat ik gewoon zo ben maar klasgenoten vinden dat raar en schelden me iedere dag uit en pakken spullen van me af enzo. Ik heb wel een paar online vrienden, maar echte goede vrienden waar ik close mee ben heb ik niet echt. Ik voel me gewoon eenzaam, ben nooit blij of vrolijk en ben altijd bang, boos en verdrietig. Ik durf het ook niet echt aan iemand te vertellen want ik wil niemand teleurstellen en mijn ouders hebben het al zo druk met werk die wil ik niet ook nog met mijn problemen storen. Ik wil gewoon rust in mijn hoofd en wil hier eigenlijk niet meer zijn. Wat moet ik doen want ik weet het gewoon niet goed meer. Groetjes van mij <3

Verstuur nou maar😉 Je kan altijd nog beslissen om te stoppen als het niet leuk of te vermoeiend is voor je! Hoop dat het lukt!!!


Hey lieve @ItsJustMe 

Ik zou je als ik jou was gewoon inschrijven.

Ik heb dat ook gedaan bij die 'lotgenotengroep'.

Je kunt het altijd nog annuleren.

Liefs @NoahLovesYou 


Hoi hoi lieve @ItsJustMe  ik ben het met (de al even lieve 😉) @Jesse08  eens!  Stuur maar eens, ik weet zeker dat ze er niet van opkijken. Het is een drempel voor je om de eerste stap te zetten en dat kan ik me goed voorstellen. Maar als je daar een maal overheen bent zul je blij zijn dat je het toch deed 🥰 veel succes! 

Groetjes liefs Tartan X 


Hey lieve @ItsJustMe  ik sluit mij daar bij aan! Zelfs een ondeugd als ik voelt zich er thuis dus jij gaat het vast ook helemaal geweldig vinden! 😉😘

Liefs Tover xxx


@Jesse08 @NoahLovesYou @Tartan14 @Tover01 Ik bespreek het nog wel een keer met mijn moeder dit weekend! Het is idd gewoon een best wel hoge drempel voor me die ik over moet en vind het echt spannend, maar ja niet geschoten is idd altijd mis dus proberen is wel een goed plan. Ik geef jullie een update als ik het heb gedaan! Dank jullie wel voor alle steun💗

Liefs van mij <3


Heyy @ItsJustMe ,

Ik snap dat het moeilijk is, maar echt je gaat alleen maar meer stressen door zo lang te twijfelen. En je hebt het ook al heel vaak besproken hoor😉 Gewoon doen en je ziet wel hoe t gaat!! En beter nu dan dat je naar school gaat, dan is het dubbel spannend omdat je daar dan ook nog moet wennen, en ook extra vermoeiend.


Hoi hoi !  Als het kon nam ik je mee ! 😉 Het lijkt een drempel maar dat valt echt mee hoor. Ik bedoel dit lief, maar maak die drempel voor jezelf ook niet hoger dan die is lieve @ItsJustMe .  Het komt echt goed! 

Haha @Tover01  jij een ondeugd? Not anymore 😉 volgens mij ben jij 1 van de liefste jongens die ik me kan voorstellen! 

Succes @ItsJustMe  je kunt dit echt! Het is echt niet zo spannend als het lijkt. ♥️ Wij zitten op je schouders en gaan met je mee. En als je het eventjes spannend vind fluisteren wij jou weer moed in 😘😉

Groetjes liefs Tartan X 


En wie weet, heeeel misschien, kom je wel iemand van het forum tegen op scouting 😊 De wereld is soms kleiner dan je denkt!😅😉 Ik zag op een website van een scouting ook iemand die verdacht veel leek op de omschrijving van @Tover01 🙃🤭 @KT ik zeg niet waar dus hoop dat ik dit mag zeggen. Maar die jongen zou een rokje wel staan☺️


Haha @Jesse08  het zou hebben gekund maar zover ik weet sta ik niet met foto bij onze groep op de site 😉 of ik heb het gemist 😄 maar idd,  op grote kampen en bv regionale en nationale events, of op de kampeerterrein kom je wel allerlei Scouts tegen. Van bv net over de grens in Duitsland tot zelfs Canada of Japan. lijkt me ook heel vet! 

Liefs Tover xxx 


Haha, het had gekund😅  Maar het is een groepsfoto dus dan had je het wel geweten denk ik 🙂 En anders kijk je even op de site bij jouw groep, dan weet je t zeker!


@Tartan14 @Jesse08 @Tover01 Ik heb de mail verstuurd vanmiddag! Had het vanmiddag nog met mijn vriendin besproken en haar leek het ook een goed iets voor mij om te doen! En al jullie adviezen en positieve verhalen over scouting hebben mij ook over de streep gekregen! Nu dus afwachten op antwoord!🙂

Liefs van mij <3


Top @ItsJustMe !!! Heel goed dat je het nu hebt gedaan!!😘


Ik ben benieuwd wat je er van gaat vinden!😊 En hopelijk word je toegelaten, maar dat zit wel goed denk ik hoor. :)


Wat fijn @ItsJustMe!

Ik weet zeker dat het iets voor je is!

Liefs @NoahLovesYou ⚜️


Hey @ItsJustMe  je bent een topper!! 😘

Liefs Tover xxx


Dank jullie wel @Jesse08 @NoahLovesYou @Tover01💗

En hopelijk word je toegelaten, maar dat zit wel goed denk ik hoor. :)

@Jesse08 Ja ik hoop het ook, maar ik denk het wel! Ik heb alleen nog geen idee hoe groot de groep is enzo en weet ook nog niet hoe snel ik dan kan komen kijken. Hoop dat ik snel wat hoor en dan laat ik het ook gelijk hier weten!😊

Liefs van mij <3


@ItsJustMe  ik ben er te weinig maar heel veel succes en go for it! Je bent een sweet top jongen en dit gaat jou lukken! Zal vast leuk en cool zijn! Have fun ook! ♥️

Doby X


Dankjewel voor je lieve reactie @Dobymeis13!!💗

Liefs van mij <3


Ik heb trouwens net antwoord gekregen op de mail van scouting! Omdat de zomervakantie en dus het zomerkamp eraan komt is het niet handig om nu een start te maken zegt de leiding van de scouting, maar ik ben nog wel welkom om dit weekend of volgend weekend een keertje te komen kijken om te zien hoe ik het vind. Nou is het alleen zo dat ik dus dit weekend niet kan dus ik moet nog even kijken of het volgend weekend uitkomt. Anders kan ik pas starten na de zomervakantie, maar dat is niet anders! Ik weet in ieder geval dat ik welkom ben en dat is heel fijn en ik krijg er nu ook wel zin in eigenlijk🙂

Ik weet nu ook dat de groep waar ik in kom uit 6 jongeren bestaat (waar ik dan nog bij kom) die tussen de 15 en 17 zijn. De band tussen hun is hecht en ze zijn allemaal niet heel erg druk en de leiding denkt dat ik er wel tussenpas en dat dat wel goedkomt dus dat is wel fijn nieuws :)

Liefs van mij <3


Hoi lieve @ItsJustMe ,

Jammer dat in de zomervakantie niet kan, maar het klinkt positief! En super dat je er zin in hebt!!!😄 Je bent nu wel blij dat je die mail hebt gestuurd denk ik😉 nog steeds trots op je hoor!😊


Top @ItsJustMe ! Dan kom je dus bij de explorers! Dat is een leeftijds groep hoger dan waar ik zit, en dat lijkt me heel leuk om bij te gaan na de scouts! Verheug je er maar op want dat is echt vet! 😎😍

Liefs Tover xxx


Wat fijn @ItsJustMe!

Ik denk dat het echt iets voor je is!

Liefs @NoahLovesYou 


@Jesse08 Ja ik ben zeker blij dat ik de brief heb verstuurd dat was een goede keuze en ik ben blij dat jullie me daar zo mee hebben geholpen echt bedankt daarvoor!😊

@Tover01 Ja klopt de explorers! Ben heel benieuwd hoe het gaat zijn en hoop dat de groep leuk is, maar dat komt denk ik wel goed!😃

@NoahLovesYou Dankjewel💗

Liefs van mij <3


Hai lieve @ItsJustMe  echt? Wat über cool!  Oh dat is mooi, ik ben happy voor jou! Verheugen maar!! 😍

Super hoor! Doby X


Heyy,

Goede vraag lief dat je dit hebt gemaakt!

Ik doe zelf mijn uiterste best om mij goed, fijn en prettig te voelen, maar heel eerlijk dat voel ik me totaal niet. Ik ben op zich wel blij heb nu een paar weken verkering met mijn lieve vriendin en dat maakt me heel gelukkig en ben echt wel blij als we samen zijn, maar toch struggle ik echt enorm met mezelf en met mijn gedachtes. Ik kan amper slapen door nachtmerries, voel me best eenzaam want ben doordeweeks veel alleen, ik struggle enorm met mezelf en voel me onzeker en heb soms echt hele donkere gedachtes waardoor ik ook wel eens bang ben voor mezelf omdat ik dan het gevoel van de realiteit wel eens kwijt raak. Ook heb ik een enorm dromig en onwerkelijk gevoel in mijn hoofd alsof alles nep is. Dat is best lastig zeg maar om mee om te gaan en ik merk dat ik mijn gevoelens erg proberen weg te drukken omdat ik het niet wil toelaten. Ik wil er voor mensen zijn, ik wil blij zijn en ik wil iedereen graag helpen waar ik kan waardoor ik soms eigenlijk niet meer aan mezelf denk..

Ik sta wel op een wachtlijst voor een psycholoog, maar dat duurt erg lang en ik vind dat ook een spannende stap.. Hopelijk gaat het helpen want ik wil graag mijn draai in mijn leven weer vinden zodat ik weer met een volle 100% er voor kan gaan, maar ja dat wordt wel een pittige weg denk ik. 

 Liefs van ItsJustMe <3

 

Hey lieve @ItsJustMe ,

Ik reageer even hier omdat ik in dat andere topic niet off topic wil gaan. :)

Wat rot dat je je zo voelt! Dat dromerige herken ik heel erg (heel eerlijk, dat heb ik zelfs op dit moment, maar ja ik heb ook heel slecht geslapen, dus miss komt het bij jou ook een beetje daardoor), en ik weet natuurlijk niet wat voor gedachtes je hebt (wil je daar nog wat over kwijt? Hoeft niet hoor als je dat niet wilt), maar dat je bang bent voor jezelf is voor mij ook wel herkenbaar… 

Is er iets wat je misschien toch kan gaan doen als afleiding? Dat je een soort schema maakt voor jezelf met dingen die je kan doen? 

Verder weet ik nu niet echt wat, als ik wat bedenk zal ik t je wel laten weten!


Reageer