Vraag

depressief

  • 7 February 2021
  • 6 reacties
  • 112 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb iemand nodig om mee te praten dus ik schrijf hier.  Ik haat mezelf zo erg dat er geen woorden voor bestaan, ik heb het gevoel alsof ik niks waard ben en niks meer verdien van de wereld. Ik ben gevoelloos geworden ik kan geeneens meer huilen. ik wil zo graag niet meer depressief zijn maar ik kan 0 manieren verzinnen hoe ik niet kan denken aan de dood en weg willen uit dit lichaam. Ik wil niet naar een therapeut omdat ik daar trauma's aan heb opgelopen en ik kan geen medicijnen nemen omdat ik er niet goed mee om kan gaan. Ik hoop dat er iemand is die dit gevoel kan herkennen en wie ook maar een woord tegen me te zeggen heeft, het voelt alsof ik niet genoeg waarde meer heb om met mensen te praten maar ik probeer het toch. 

J.


6 reacties

Reputatie 2
Badge +3

hey hey,

Zelf ben ik ook al 4 jaar depressief en ik weet heel goed hoe je je veolt. Ik ben er ook voor je en je bent niet alleen. ookal voelt het wel zo. Ik weet zeker dat er mesnen zijn die van je houden en om je geven en je bent zo veel meer waard dan je denkt. je lijkt me heel aardig en een heel sterk persoon.  op mijn pagina praat ik ook over depressie en je kan ook met de kindertelefoon bellen met 113 bellen en natuurlijk met een vertrouwens persoon praten en ik zou je ook heel graag willen helpen.

want je verdiend het niet om je zo naar te voelen :)

 

liefs secretgirl2003 xx

Reputatie 5
Badge +5

ik ben niet deprisief geweest… maar ik ben wel een tijdje gevoeloos geweest… ik ben 3 vrienden verloren waarmee ik alles kon… ik ben alles verloren… ik heb toen gekeken naar wat ik verkeerd deed, wat het me allemaal had weggenomen dat ik emotiloos was… ik hoop dat je er overheen komt want ik gun NIEMAND dat gevoel wat ik toen had.

Reputatie 1
Badge

Hey 

zelf voel ik me ook een beetje zo. Ik snijd me zelf. Ik heb hulp. Ik vind het zelf moeilijk om over te praten. Maar heb het toch gedaan. Met een vriendin. Zij heeft geholpen om het tegen mijn ouders te vertellen. Ook al vond ik dat lastig. Ik voel me nu nog steeds zo. Er is ook een app die je kan helpen er wat je kan doen. De CRISISBUDDY app. Ik gebruik hem zelf ook. Het ziet er grappig uit. Maar er staan serieus goede tips in.

 
Veel sterkte ❤️❤️
 

groetjes girlie 

Reputatie 3
Badge +3

Ik voel je sterkte 

Ik kan niet meer zeggen want ik weet hoe ku(

Je je voelt 

Ga gewoon met je vrienden praten of gewoon bij ze huilen 

Srry dat ik niet meer kan zeggen ik weet echt hoe je je voelt ik meen het echt 

hey @Girlie 

dank voor je reactie, het maakt me in een manier gerustgesteld dat ik niet de enige ben. Ik snij mezelf ook en mijn vrienden en ouders weten daarvan.  Ze weten ook dat ik Suïcidaal ben en erg depressief sinds ik best een open boek ben naar hun (mijn vrienden). maar buiten dat allemaal boeit het hun geen zak.. ze hebben me nooit gevraagt hoe het gaat en doen alsof er niks aan de hand is. Wat betreft mijn ouders, mijn moeder werd boos toen ze mijn littekens zag en dat is de enige reactie die ik ooit heb gehad. Heb je nog misschien tips om ze in te lichten want ik heb namelijk alles al geprobeerd.

groetjes, Jh

Reputatie 1
Badge

-onnodige quotes verwijderd-

hey, Ben ik weer! Als ik jou was zou ik gewoon met je ouders praten. En belangrijk vertel wat jij voelt. En vraag ze of ze af en toe willen vragen hoe het gaat. En als je het zelf dan moeilijk vind om te zeggen kan je bijvoorbeeld een briefje neerleggen. Rood= heel slecht. oranje= slecht. Geel= oké. Groen= perfect. Dat zou ik afspreken. En als je nog tips nodig hebt kan je hier terecht hè? ik hoop dat je wat aan de tips hebt. 
veel succes je kan het ❤️❤️
groetjes girlie 

 

Reageer