depressief

  • 27 May 2018
  • 2 reacties
  • 124 Bekeken

Ik ben al een tijdje depressief, ik begin me steeds slechter te voelen. Ik verlies vrienden en ik ben altijd bang dat mensen me niet aardig vinden (wat meestal ook zo is). Ik voel me gewoon niet goed genoeg want niemand vind me aardig ik ben lelijk en ik kan niks. Vaak snij ik mezelf op korte temijn helpt dat maar later word het alleen maar erger. Ik ben er nu ook vrij zeker van dat ik bi ben maar ik durf niet uit de kast te komen want waarschijnlijk gaat niemand het accepteren. Ik denk dat zelfmoord de beste optie is want er is niks goeds meer in mijn leven.

Heeft iemand advies?

2 reacties

Heyy
Wow, dit is best 'n heftig verhaal.
Weten je ouders dat je jezelf snijdt en dat je bi bent?
Misschien is dat handig om te vertellen. Als je het niet meteen wilt zeggen kun je ook beginnen met een zin als:'mam, ik zit de laatste tikd niet zo heel lekker in mijn vel'( ik noem maar wat) dan rolt daar waarschijnlijk vanzelf een gesprekje uit. Oja, het maakt echt helemaal niet uit op wie of wat je valt. Waar jij je fijn bij voelt!
Ik snap ook dat het echt heel lastig is om uit de kast te komen, maar ik zou het gewoon vertellen
Het is fijner om het zelf te vertellen dan dat ze er zelf uit moeten komen?
Veel suc6!
Heyy
Wow, dit is best 'n heftig verhaal.
Weten je ouders dat je jezelf snijdt en dat je bi bent?
Misschien is dat handig om te vertellen. Als je het niet meteen wilt zeggen kun je ook beginnen met een zin als:'mam, ik zit de laatste tikd niet zo heel lekker in mijn vel'( ik noem maar wat) dan rolt daar waarschijnlijk vanzelf een gesprekje uit. Oja, het maakt echt helemaal niet uit op wie of wat je valt. Waar jij je fijn bij voelt!
Ik snap ook dat het echt heel lastig is om uit de kast te komen, maar ik zou het gewoon vertellen
Het is fijner om het zelf te vertellen dan dat ze er zelf uit moeten komen?
Veel suc6!


hey
dankje voor de reactie.
mijn ouders weten nog van niks ik zal het proberen

Reageer