De reden waarom ik nog een tijdje weg blijf

  • 18 April 2024
  • 11 reacties
  • 106 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Deze week is de caravan waar ik elke zomer om de week heen ging weggevoerd, want hij was te oud. Je kon zelfs een mes door de vloer steken dus hij moest wel weg. Nu ben ik daar al mijn hele leven heengegaan en dus ben ik erg emotioneel op het moment. Dus totdat ik klaar ben met struggelen ben ik even niet meer actief

Ik weet nog niet voor hoelang 

Groetjes mij @Anoniemxv 


11 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hii @Anoniemxv!

Ahh dat lijkt me idd lastig! Neem vooral de tijd voor jezelf en pak je rust. Ik hoop dat je je snel weer prettiger voelt! Je bent een goed persoon en post altijd goede en waardevolle reacties op het forum dus we gaan je missen, maar neem vooral de tijd voor jezelf! We zien je hopelijk snel weer als je je weer wat beter voelt!❤️

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +12

Hey heel veel sterkte!  En ik hoop dat je er mee overweg gaat kunnen. ♥️ 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Anoniemxv,

 

das best (ik wilde een ander woord gebruiken, maar ik zeg maar ) heel vervelend, zeker omdat het seizoen net weer gaat beginnen 😥

Een nieuwe of andere caravan zal wel heel duur zijn of kunnen jullie er toch eentje kopen of huren ofzo?

Ik hoop toch dat er een oplossing komt en sterkte met alles en als je even wat kwijt wil kan dat hier altijd.

 

Hopelijk tot snel.

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 7
Badge +9

We hebben wel al een nieuwe caravan

Reputatie 7
Badge +12

Jammer @Anoniemxv 

Wat kan helpen is nadenken wat voor leuke dingen je hebt gedaan met de caravan! 

Sterkte! 😘

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +17

Sterkte 😘 tot gauw hoop ik. En als je hulp of steun zoekt ben je altijd welkom!

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +9

Oo school hebben we hele leuke dingen gedaan, dus ik begin er nu wel een beetje over heen te komen. Dus ik ga (waarschijnlijk) weer een beetje reageren 

Reputatie 7
Badge +6

hoi @Anoniemxv,

 

oh gelukkig hebben jullie al weer een nieuwe.

Blijf je wel op hetzelfde plekje staan??

 

Ga je daar elk weekend naartoe of is het te ver rijden vanaf je huis?

 

Staat die nieuwe al op z'n plekje of moeten jullie dat nog gaan doen. Ook wel weer leuk om een nieuwe te hebben, dan kun je je kamer weer opnieuw inrichten met leuke spulletjes, maar ik snap dat je die oude wel mist, want dat was  natuurlijk zo lang jouw caravan, maar ja, als de vloer er bijna uit valt, dan is een nieuwe ook wel weer fijn, toch???

 

Is het een leuke camping en ken je er veel kinderen??

 

Van mij mag je wel posten als je het leuk vind. Ik ben wel benieuwd, maar kijk zelf maar wat je doet.

 

Veel plezier in de nieuwe caravan 😉

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 7
Badge +9

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer , we blijven op dezelfde plek staan, en gaan om het weekend er naartoe. Wel moet de nieuwe er nog wel komen 

Reputatie 7
Badge +17

@Anoniemxv  fijn! Dat gaat dus snel de goede kant op 😍 en in de nieuwe ga je ook weer allerlei leuke dingen beleven en mooie dagen hebben. Lijkt me gezellig! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Top en fijn @Anoniemxv  !   Heel veel plezier en het is helemaal niet raar om af en toe nog aan de oude caravan te denken en aan wat je daar allemaal hebt meegemaakt! 🚌 (← stelt de caravan voor haha)

Liefs, Tover xxx

Reageer