dat ik het gevoel heb dat mensen mij niet leuk vinden

  • 22 March 2022
  • 4 reacties
  • 60 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik heb het gevoel dat mensen mij niet leuk vinden en ik weet niet of ik nog wel in mij leven wil leven en ik durf met niemand erbij ver te praten en soms denk ik echt van had ik maar geen leven en mijn ouders zijn vaak boos op mij terwijl ik niks heb gedaan en dan ga ik ertegen in maar dan zeggen ze doe is normaal en dan doe ik rustig en dan word het alleen maar erger en ik heb het gevoel dat ik verlate maar ook echt veelstemmig zwaar ben maar mijn moeder schrijft mij nooit in voor een sport en ik zeur er al 3 jaar over en dat is gewoon niet fijn en mijn hond iedereen is daar helemaal klaar mee iedereen wilt hem dood hebben behalve ik ik kan niet meer zonder dat ding en ik begin heel vaak over al deze dingen in 1 keer te huilen ook in de klas daar wordt ik ook echt gek van want er zitten van die kinderen dan denk ik we zitten in de klas en dan kunnen we allemaal niet naar huis en dan word me moeder boos


4 reacties

Badge +1

Hoi Mijnnaam,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Je vertelt dat je niet weet of je je leven nog wel wil leven. Heb je gedachtes over zelfmoord, dan kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Groetjes,

Charlotte van De Kindertelefoon

Reputatie 1
Badge

Nou nee het is gelukkig geen zelfmoord maar soms denk ik van geen leuk leven maar dan ook echt niet maar nu gaat het nog wel weer maar op school klein beetje want de problemen zitten vooral op school maar gelukkig ga ik volgend jaar naar de middelbare school dus dan zit ik misschien niet meer met die problemen hopelijk 

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Mijnnaam 
Dat bericht van de KT is standaard procedure bij dit soort berichten, copy paste dus vandaar de 113.
Balen van je situatie en jammer dat je moeder niet begrijpt hoe belangrijk sport is, kun je het aan je vader vragen?
Ik lees dat je van heel veel dingen tegelijk baalt en dat is vervelend en onoverzichtelijk. Probeer het op te splitsen en stukje bij beetje op te lossen.
Als je er in dit topic verder op in wilt gaan heb ik nog een paar vragen voor je:
Wat voor een school zit je?
Welke sporten lijken je leuk om te gaan doen?
Is er een achterliggende reden dat je moeder je niet op sport zet?
Ik hoop voor je dat er iemand is die je volledig kan helpen, want een goed leven verdiend iedereen.

Fijne avond,
DaVinci

Reputatie 7
Badge +5

Hey @Mijnnaam - 

Ik vind je een beetje op mij lijken- 

Ik heb echt precies hetzelfde!  Met die ene debiele klas. Ik haat mijn klas :( 

Ik leef met je mee.. ik wil je nu een knuffelig knuffel geven en nooit meer loslaten.. 

Nou... groetjes een hulpvol meisje   :)

Reageer