dag des oordeels

  • 11 August 2021
  • 4 reacties
  • 126 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi. De laatste tijd kom ik vaak berichten tegen van de dag des oordeelt is voor bij bereid je maar voor en daar schrik ik eigelijk best van. Ik heb toen een beetje rond gekeken op YouTube en internet en er stond veel dat het nabij was enzo. Weet iemand iets om me een beetje te kalmeren


4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Anoniemn229900 

Ik heb het even opgezocht, want ik wist niet wat het was. Maar voor wie het ook niet wist de dag waarop iedereen word beoordeelt of die naar de hel gaat of de hemel gaat. Dit is zo voor meerdere geloven. Sorry als het niet helemaal klopt ben zelf niet gelovig dus weet er niet zoveel van af.

Ik zou je er niet zo’n zorgen over maken. Aangezien  hoe zouden die mensen op YouTube en internet dat weten? Het is niet alsof ze dat even vragen. Ten tweede mocht het komen dan ga je toch sowieso niet naar hel. Ik verwacht niet dat je iets heel ergs hebt gedaan ofzo. En mocht je toch naar hel gaan? Dan geef ik je geen advies want verdien je het haha

Groetjes NV

Je moet het internet niet te serieus nemen :)

En wat als de dag des oordeels morgen is?
Jij kunt er niets aan doen, dus het heeft weinig zin om erover te piekeren.
Een hogere macht of een rotsblok uit de ruimte stop je daar in ieder geval niet mee.

Je kunt je altijd bekeren, maar dat kan ook verkeerd uitpakken.
Wie weet heeft de andere religie het namelijk bij het rechte eind.
 

Hoe weten die mensen nou dat het echt zo is? Waarschijnlijk weten zij dat niet. Ik zou het niet te serieus nemen want niet alles wat op het internet gezegd wordt is waar. Maak je er niet druk om, je hebt vast wel belangrijkere dingen om over na te denken

Reageer