Vraag

Clair wineland

  • 24 September 2018
  • 2 reacties
  • 98 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Dit bericht is voor iedereen die zich metaal niet goed voelt hoe erg maakt niet uit. Voor iedereen.

Clair Wineland was een persoon dat mij erg heeft geïnspireerd en ik denk dat dit kan helpen.

Als je haar opzoekt op YouTube: Clair Wineland. En wat videos kijkt snap je vanzelf wat ik bedoel. Maar hier alsnog wat info.

Clair heeft de ziekte cystric fybrosis. En wil de wereld vertellen dat ziek zijn en arm zijn en verdrietig zijn bij het leven hooren en dat het hoort bij mens zijn en dat dat mooi is wand je kreigt de kans heele diepen emoties te voelen goed en slecht. Ze wil dat iedereen weet hoe belangrijk het is jezelf te acepteeren en blij te zijn met je leven. Blij met wat jij toevoegt aan onze wereld en elke dag blij wakker word om iets goed te doen. Blij te zijn terwijl er zo veel slechten dingen omheheen zijn. Als je blij bent met je leven word je ook blij. Clair wil dat iedereen zijn of haar leven accepteerd, respecteerd en er van geniet.

Je kan je heele leven een stomme bana doen die vele verdient voor ene goed pensioen en dan overleden voor je pensioen... Heb je dan ales uit je leven gehaald? Ze wil je zeggen dat het belangrijk is van het nu te genieten inplaats van dingen te doen zodat je later kan genieten.

Clair heeft mij erg geïnspireerd en mijn oogen geopend ik hoop dat zij het zelfde kan doen voor juilie.

Heelaas (ik moest echt huilen) is clair overleden terwijl zij een dubbelen long transplantatie had ondergaan en daar van herstellende was en toen een beroerte kreeg... Ze werd aan lifesuport gedaan maar de familie realiseerden dat zij hun Clair nooit meer terug zouden krijgen en Clair zo zou ook niet willen leven wand zij wil het beste uit haar leven haalen. Wat niet kan als je leterlijk niks meer kan.

Ik wil juilei ook inspireerden en haar verhaal en inzicht verspreiden❤️❤️

Clair rip love you❤️❤️❤️

2 reacties

Hoi

Wat mooi dat Clair je zo heeft kunnen inspireren. Ze had het vast heel lief gevonden dat je een topic aan haar gewijd hebt. Ze is jammer genoeg overleden, maar leeft voort in de verhalen die nabestaanden over haar vertellen, en in de harten van haar fans.

Groetjes
Kenshin
❤️??

Reageer