Skip to main content

Brief die je niet zal sturen

• September 29, 2025
  • 81 reacties
  • 1228 Bekeken

Toon eerste bericht

81 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Topic-opener
  • Topper
  • September 29, 2026

Haha ik zie het nu pas 😍 ja zo stel ik mij Tover ook voor.  En om dit een beetje af te sluiten vind ik de beschouwingen van Doby en Nngirl erg sterk en ik wou eigenlijk nog zeggen dat ik hoop, ​@Tartan16  en ​@Tover01 , dat jullie dat allebei meenemen en er nu vooral positief naar kunnen kijken. 

En wat betreft die jongen uit mijn klas, hij is nog steeds super knap en mooi en ik heb regelmatig contact maar het is vooral nog vriendschap en een klik over wat interssses 😊 dat is al mooi want ik zit dan geregeld naast hem en het geeft al een thrill als je dichtbij zo'n mooi lijf bent vind ik haha. Hij draagt net als Tover heel vaak de korte (sport)broek en dan zit ik er graag naast mee te praten 😍🤭🫣 soms raken onze blote benen of knieën elkaar dan een poos en hij draait dan niet weg..... I dream on..…

Groetjes!

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • October 2, 2026

Sorry dat ik niet eerder reageerde op jullie reacties. Dank ​@Dobymeis13  en ​@Tjempie  ik was destijds boos en verrast over wat de leiding deed maar dat is allemaal wel weer goed. Oordelen over mensen die bevoegd zijn is niet aan mij 😊 Ergens geld dat ook voor wat we hier zo mooi besproken hebben. Ik ben het inmiddels wel eens met de meningen hier. Het in de hoek staan van ​@Tartan16  en ​@Tover01  was een terechte straf. Wat pittig misschien maar wel een verdiende les. Daarin ben ik het eens met ​@Dobymeis13  en de jongens zelf. Ik ben daarin ook wat anders dan veel andere kinderen denk ik. Ik vind een poosje in de hoek staan  en je handen op je rug houden terwijl je naar de hoek kijkt misschien oud als straf, maar ik maak best eens jongens mee in de klas die dat prima zouden verdienen. Als je zo stoer bent om de andere kinderen in je klas te hinderen en de les te verstoren mag je ook laten zien dat je jezelf in overgave en open zichtbaar onderwerpt en beseft dat je fout zat. En ja dat is vernedering en misschien pijnlijk maar terecht en verdient. Ik denk er nog steeds zo over. Hoe lief, cool en stoer ik jullie ook vind hoor ​@Tover01  en ​@Tartan16 😘  de straf is voor dat gedrag, niet je persoon. En jullie kregen deze straf terecht maar hebben hem ook keurig en gehoorzaam ondergaan. Dat is dan weer heel goed.  Dat jij, Tover, in de 2e klas een keer in deze houding ook in de hoek moest staan om een collectieve fout was dan weer heel verkeerd. Dat vind ik wel. Als jongen op je 13e moet je geen onterechte straf krijgen en al helemaal niet zo zichtbaar en beschamend. Was het verdient geweest dan had ik wel anders gereageerd hoor zeg ik er bij 😊

En tenslotte om je brief nog even aan te halen ​@Tjempie  wat lief hoe je je bij die jongen voelt. Hij klinkt als een heel speciale vriend 😉🥰

Liefde ♥️

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 2, 2026

Wat een mooie reacties van je ​@Nngirl  ook hier: zoals jij het zegt,  zit zeker veel in. Ik begrijp het en ik geef je gelijk. Ik heb er van geleerd, ook van de onterechte straf. Nogal.

Liefs, Tover xxx

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 2, 2026

Hoi,  ​@Nngirl  wat Tover zegt dat geldt ook voor mij en zo bezien heb je een punt. Dank! En ​@Tjempie  wat cute! 😍 Spannend hoor, ik denk dat dat voor hem ook geldt want on topic, reken maar dat hij van binnen net zo'n thrill voelt als jij als hij jou letterlijk voelt.  Erg lief om te lezen. En dat hij niet wegdraait is zeker de droom waard 😉❤️

Groetjes liefs Tartan X 

Forum|alt.badge.img+9
  • Topic-opener
  • Topper
  • October 2, 2026

Bedankt lieve jullie ♥️ ik hoop echt dat het meer wordt dan een thrill maar ik ben al gelukkig met zijn huid voelen en soms een blozende blik. En hij accepteert makkelijk dat ik beslissingen neem in het werkgroepje en is het vaak met me eens. Er zijn dus zeker wel meer zulke lieve jongens net als Tover en Tartan. Echt leuk. Ik blijf lekker dromen 🥰 

En ​@Nngirl  ik zei ook eerder zoiets, ik ben het wel met je eens. Ze moesten toen inderdaad terecht in de hoek. Op dat moment niks mis mee. Natuurlijk no offence ​@Tover01  en ​@Tartan16  ♥️ jullie zijn gewoon echt toppers en coole jongens hoor! En over de openbare straf in de tweede van Tover heb ik in de andere topic al gereageerd. Die was echt stom! 

Groetjes! 

Forum|alt.badge.img+1

​

​@Tjempie wat een prachtige brief 

Zelf ben ik denk ik het buitenbeentje van wat je beschijrijft wand ik heb dat niet ik hoef van mezelf niet stoer te zijn en het maakt me niet echt uit wat de mijsjes ik me klas van me vinden (maar het is natuurlijk wel fijn als ze me geen oen of looser finden) en eigelijk heb ik nog nooit echt straf gehad. Ik zit niet op voetbal (ik heb het gevoel  elken klas waar ik in heb gezeten alen jongens op voedbal zaten) ben niet sterk of zo. 

Groetje ​@Anonymus12345 (jongen 14)