Beantwoord

Botsende karakter

  • 12 October 2018
  • 4 reacties
  • 85 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hey , ik heb een probleem. Ik en mijn beste vriendin zij hele goeden vrienden onze vriendschap is gisteren gestopt omdat onze karakter veel te hard botsen. In het begin ging alles goed maar naar mate werd alles slechter en slechter. er kwamen te veel ruzies en daarom is het gestopt. Maar ik wil niet dat het stopt ze betekent te veel voor mij ( ik ben bisexual). Ze is mijn eerste vrouwelijke liefde dus die wil ik zeker niet kwijt. Wij hebben al geprobeerd om te praten maar dat hielp ook niet. Dus weten jullie misschien een oplossing voor twee karakters dat botsen? Ik zit al heel de dag te wenen help me aub.
icon

Beste antwoord door Anonymous 13 October 2018, 21:37

Bekijk origineel

4 reacties

Hey,
wat vervelend dat jullie ruzie hebben. Mijn advies in om elkaar een beetje ruimte te geven. Is ze je vriendin of zijn jullie verliefd op elkaar? In beide gevallen is het denk ik toch het beste om het er over te hebben met elkaar. Want waarom hielp het praten niet? Praten is vaak de enige manier om erachter te komen hoe iemand over iets denkt. En dat jullie karakters verschillen hoeft natuurlijk niet te betekenen dat jullie geen vriendinnen kunnen zijn. Vaak is het wel zo dat verschillende karakters anders over dingen denken, en dat kan soms voor ruzie zorgen. De enige manier om dat op te lossen is door elkaar uit te leggen hoe je er tegen aan kijkt. En als je merkt dat jullie geïrriteerd raken is het misschien beter om erover te stoppen en het op een ander moment te bespreken.
Succes!
Nope we zijn gewoon vriendinnen en zij heeft een vriendje. Ik weet eigenlijk niet hoe het komt dat het praten niet hielp
Weet een lastige situatie zeg....

Soms is het idd zo dat karakters veranderd en dat het niet goed meer gaat helaas. Soms is een pauze voldoende even geen contact of heel af en toe. Dan kan je laater altijd weer kijken of het weer beter gaat. Zoizo is het misschien gewoon even ene lastige periode voor juilie beide. Dan kan ene goede vriendschap ook op de klif loopen.

Als jij en zij het alebij nog wel willen maar het lastig vinden us het zeker de moeite waard en denk ik dat je vooral veel met elkaar moet bespreken. Is het een iedee om ene moment te kiezen dat juilie alebij juilie verdriet, gevoel, pijn, enzo even bij elkaar kwijt kunnen? (heb ik ook ene keer gedaan met mijn bestie uiteindelijk deeden wij dat via app maar na een tijdje gingen we naar buiten we wonen in de zelfde straat en gingen we samen even praaten en konden we ons verdriet kwijt. Dit heeft onze band erg sterk gemaakt.

Natuurlijk hebben wij en andere vrienden weleens een meningsverschil of een piriode met ruizie maar als je alebij wilt komt het echt goed👍🏻

Reageer