Vraag

Blozen jullie snel?

  • 30 September 2023
  • 6 reacties
  • 115 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey hey allemaal. Ik heb een vraagje zoals je ziet. Ik zelf bloos niet heel vaak maar af en toe wel op van die momenten dat het echt even niet uitkomt. Vandaar mijn vraag. Bloos je snel en in wat voor situatie is/was dat? Vertel! ๐Ÿ˜‰

Dankjewel! Asky XxXย 


6 reacties

Reputatie 7

heyy @Askygirlย !ย 

ja ik bloos opzich best snel, de laatste keer dat ik heel erg bloosde was toen ik tijdens de Duits les een Bayrische zin op het bord mocht schrijven (de zin was โ€œkinna dad i scho, oba meng dua i nedโ€ en dat betekent ik kan het wel maar ik wil het niet) en een klasgenoot van mij ging de betekenis zoeken (die ik er niet gelijk bij had geschreven). maar hij kon het niet vinden, dus ik zeg tegen hem โ€œmisschien moet je het na de les even aan mevrouw D. vragen, die kan bayrischโ€. maar die klasgenoot rende gelijk de klas uit, en ik ging erachteraan om hem tegen te houden. maar hij had de deur van het lokaal van mevrouw D. al open gedaan. dus ik zeg โ€œsorry mevrouw D. ik kom het zo wel uitleggenโ€, trok die klasgenoot weg bij de deur, deed de deur weer dicht en trok de klasgenoot mee terug naar onze klas. en na de les ging ik terug naar mevrouw D. om het uit te leggen (het was eigenlijk de bedoeling dat de klasgenoot ook mee ging maar die was gelijk naar huis gegaan dus ik moest het alleen oplossen). en ik had het eerst aan mevrouw D. uitgelegd, en ze was nog steeds een beetje pissig (wat ik heel goed begrijp) en zei โ€œoke maar dan is het alsnog niet de bedoeling om andere klassen te storen in hun lesโ€. Dus ik keek een beetje verlegen naar de grond (of nou ja, eigenlijk keek ik naar mevrouw D. haar schoenen) en zei zachtjes โ€œsorry...โ€ en daar bloosde ik volgens mijn vriendin (die erbij stond) best wel erg bij (dat gevoel had ik zelf ook wel). en daarna deed mevrouw D. weer blij, dus ik had het opgelost :)

liebe GrรผรŸe,

@een.meisje.dat.van.duits.houdtย 

Reputatie 4
Badge

Hoii @Askygirlย ikke zelf bloos niet snel beter nog bijna nooitย 

Haily xx

Hoiย @Askygirlย !

Ja, af en toe wel eens.

Bij Frans een keer bijv. , die docent zei klassikaal dat ze het niet geloofde dat ik toen hw niet af had, ze trekt mij dan echt voor. Ze zegt ook vaak dingen van "Jesse is zo lief".

Ik had toen tegen haar gezegd dat ze dat niet moest doen , maar dat begrijpt ze niet echt...Ze zei zo van "je bent toch ook heel lief, ik snap niet dat ik dat niet mag zeggen " , Ja toen werd ik wel rood๐Ÿ˜Šย 

Ik denk dat jullie wel begrijpen dat ik het niet prettig vind dat ze klassikaal dit soort dingen zegt. Al is het super lief bedoelt natuurlijk!

ย 

Reputatie 7
Badge +12

Ik bloos vaak als ik een compliment krijg, ik vind het wel leuk, maar het geeft altijd zo een awkward gevoel. En daardoor bloos ik. Of als ik iets verkeerd heb gedaan, dan breekt letterlijk het zweet bij me uit en ben ik zo rood als een biet. Maar verder doe ik het niet heel vaak. Meestal ben ik degene die dat veroorzaakt bij anderen. Door iemand te lang in de ogen te kijken of door tรฉ dichtbij te gaan staan en me ergens niks van aan te trekken. (Zie mijn topic rare gewoontes) ik vind het schattig en leuk om mensen te zien blozen of lachen, dus ik doe dan ook vaak mijn best om degene te zijn die dat veroorzaakt. ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜ ik bloos ook als ik me schaam, voor mezelf of voor iemand anders. Zoals toen ik ooit een kerstgala had en de enige mensen die aan het dansen waren waren de docenten, en ze gingen compleet uit hij dak. Dat is gewoon echt beschamend om naar te kijken. ๐Ÿ˜ฌ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +17

Bijna nooit. Wel soms als mโ€™n vriendje wat heel liefs zegt of als een situatie heel erg awkward is.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi @Askygirlย  ik bloos redelijk snel ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜‰ bijvoorbeeld als ik merk dat iedereen plotseling de aandacht op mij richt. Of als ik in de klas een compliment of juist eenย  terechtwijzing krijg bv.en iedereen kijkt. Als mijn vriendin mij complimentjes geeft helemaal haha. Of zoals @OnlyMeย  zegt als ze mij lang aankijkt bloos ik ook. Van schaamte bloos ik dus, maar ook van verlegenheidย  en opwinding als ik iets heel leuk vindt. En na inspanning of schrik ook. Maar dat is normaal denk ik.ย  Tegenhouden lukt toch niet dus ik laat het maar gebeuren xd. En iedereen heeft het wel meer of minder dus het hoort er bij. En inderdaad, andersom als mijn vriendin bloost vind ik dat super schattig ๐Ÿ˜ย 

Groetjes liefs Tartan Xย 

Reageer