Blijven slapen!// help

  • 5 June 2018
  • 3 reacties
  • 185 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn vriendin viert over 2 weken en groot feest nog voor haar verjaardag met al haar vrienden (komen ongeveer 80 mensen minimaal)
Alleen omdat het pas laat is afgelopen en blijf ik bij haar slapen.(Ik ben 13 zij is 15) Alleen blijven er ook nog een paar jongens slapen, (3 jongens vlgsm) alleen heeft ze hun ontmoet via insta. En haar moeder weet er ook niks van. Ik weet niet of ik nog moet gaan straks doen ze iets dat ik niet wil!
X Romy
Reageer!

3 reacties

Je weet wat er zou kunnen gebeuren, kies dus zelf wat jij het beste vindt. Als ik in jou schoenen zou staan zou ik echt niet blijven slapen. Als ze echt je vriendin is, zal ze je begrijpen.
Ik vind het eigenlijk niet slim van je vriendin dat ze zomaar jongens laat blijven slapen die ze nog nooit heeft ontmoet.

Never_Alone
Je weet wat er zou kunnen gebeuren, kies dus zelf wat jij het beste vindt. Als ik in jou schoenen zou staan zou ik echt niet blijven slapen. Als ze echt je vriendin is, zal ze je begrijpen.
Ik vind het eigenlijk niet slim van je vriendin dat ze zomaar jongens laat blijven slapen die ze nog nooit heeft ontmoet.

Never_Alone


Helemaal mee eens!
Het helpt altijd mee als bij hen de frontale cortex nog werkt, dus hopelijk zijn ze net genoeg.
Zou het mogelijk zijn om te regelen dat de dames en heren gescheiden slapen?
Je bent er om er te overnachten, niet als iemands bedgenoot.

Reageer