Vraag

bipolaire stoornis?

  • 7 March 2021
  • 2 reacties
  • 90 Bekeken

Badge

 

Hoi! ik ben een meisje en ik ben 15 jaar.

 

Ik voel me al een tijd niet goed en krijg al 16 maanden lang hulp daarvoor. Ik ga al een paar weken naar een soort groepsbehandeling om te kijken of je iets hebt (depressie, persoonlijkheidsstoornis etc)

Oke dit klinkt miss raar maar nu is het zo dat mijn leven al een paar jaar is opgedeeld in periodes van dat ik super depressief ben, super blij en energiek en alles en ook 'normale' periodes. Ook heb ik vaak hele erge moodswings. Ik denk zelf dat ik een bipolaire stoornis heb maar ik denk niet dat hun dat door hebben dus ik vroeg me af, zou ik het gewoon tegen hun zeggen dat ik dat denk of lijkt het niet op een bipolaire stoornis?

 

Groetjes, Sunshinevibez (:


2 reacties

Reputatie 3
Badge +3

wat is bipolaire stoornis Sunshinevibez?

Hee Sunshinevibez,

Wat vervelend dat je je al een tijd niet goed voelt. Je vraagt je af of je wel of niet delen dat je zelf denkt aan een mogelijke bipolaire stoornis?

Wat gaat het je opleveren om het wel te doen of juist andersom, wat levert het je op als je het niet doet?

Als je dit aangeeft kunnen ze hier iets mee doen, mogelijk zal dat je proces van behandeling versnellen.
Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn dat je een bipolaire stoornis hebt, maar dat kun je daar gaan bespreken, onderzoeken.

Groetjes,
Simply  Me

Reageer