Skip to main content
Vraag

bezorgd om bestie

• August 30, 2026
  • 4 reacties
  • 24 Bekeken

witwolkje
Forum|alt.badge.img

Ik maak me best veel zorgen om mijn bestie en ik wil er graag voor haar zijn en laten weten dat ik er voor haar ben en er niks te gek of gestoord is voor mij en dat ze dus alles kan vertellen. Ik wil alleen niet zo’n overbezorgde vriendin zijn en ik ben ook bang dat het verkeerd overkomt ofzo. Hebben jullie tips/advies? Alvast bedankt!!🫶

4 reacties

NightShadow

Hey, 

Als je 1 keer tegen haar zegt dat je er voor haar bent, ben je geen overbezorgde vriendin. Je kunt haar ook het idee geven dat ze gezien is door haar favoriete dingen te onthouden. Misschien een keer haar favoriete drinken of broodje voor haar kopen. Haar af en toe vragen hoe het met haar gaat. Echt luisteren als ze het over iets heeft wat haar dwars zit. 

HanJisunglover
Forum|alt.badge.img

Ik vraag soms zulke "het is bedoeld als onderzoeksvraag mr laat het lijken op een interessevraag"-vragen als je snapt wat ik bedoel. Ipv hgh vraag ik dan over ga je nog wat leuks doen ofz en als ze ergens mee zit waar ze over wil praten begint ze ervan vanzelf over. Oh ja, geef haar het gevoel dat ze niet alleen is en laat merken dat je haar waardeert. Mag ik trns vragen wrm je bezorgd om haar bent? Je hoeft geen antwoord te geven hoor just curious 

Xx Hanjisungloverr 

witwolkje
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 30, 2026

Heel erg bedankt voor jullie reacties!! Ze is vlgm depressief en ze maakt vaak opmerkingen over dat ze zichzelf haat en dat ze dood wilt. Verder gaat ze niet heel erg de diepte in, dus ik weet niet zo goed wat er nou verder allemaal in haar omgaat en hoe erg het nou precies is, dus ik ben bang dat ze zichzelf pijn doet of erger.

Yusa
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • August 30, 2026

Hey, 

Ik denk niet dat het verkeerd overkomt hoor 🙃 vind het juist lief. Je kunt gewoon zeggen dat je er voor haar bent ! Ik weet bijna wel zeker dat zij dat ook lief vindt.

Liefs 🤗