beugel

  • 6 June 2023
  • 6 reacties
  • 95 Bekeken

Reputatie 2
Badge

ik heb sinds gisteren een beugel en ik kan nu niet kauwen (ik kan ook geen rozijntje doorslikken)

en ik was vandaag best misselijk aangezien ik niet zoveel kan eten heeft iemand tips wat ik gewoon zou kunnen eten en doorslikken (ik kan ook geen paracetemol doorslikken)


6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi in het begin is het enorm wennen. Misschien kun je beschuit in warme melk laten weken met een beetje jam erin,of  Brinta achtige dingen want dat kun je wel op slurpen zeg maar en vult goed. En hopelijk hebben anderen nog goeie tips. Succes hoor !

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +6

Vla/kwark (kwark evt met beetje ranja of honing erdoorheen want je kan geen muesli eten)

Soep in een thermosfles

Smoothie

Knijpfruit

Ik hoop dat deze suggesties een beetje helpen!

Reputatie 2
Badge

Hoi in het begin is het enorm wennen. Misschien kun je beschuit in warme melk laten weken met een beetje jam erin,of  Brinta achtige dingen want dat kun je wel op slurpen zeg maar en vult goed. En hopelijk hebben anderen nog goeie tips. Succes hoor !

Groetjes liefs Tartan X

ik lus geen melk 😅 maar bedankt voor het advies

Reputatie 2
Badge

Vla/kwark (kwark evt met beetje ranja of honing erdoorheen want je kan geen muesli eten)

Soep in een thermosfles

Smoothie

Knijpfruit

Ik hoop dat deze suggesties een beetje helpen!

soep in een thermosfles is wel een goeie dat zal ik morgen wel meenemen thxx

Je kunt dan toch gewoon alles wat vloeibaar is eten en drinken? De rest lukt over een paar dagen vast wel weer.

Reputatie 2
Badge

Toen ik mijn beugel kreeg ging ik naar een yogurt bar, nou ja dat was eigenlijk het plan. Misschien leuk ideetje als eten!

Reageer