Hoi
Ik stel voor dat je deze situatie met je vriendin bespreekt. Geef gerust aan dat de huidige manier van zijn je onzekerheid bezorgt. Als je vriendin zich hier bewust van wordt, zou ze er rekening mee kunnen houden. Als ze na jullie gesprek niet bedachtzamer met je omgaat, zou je je kunnen afvragen of je graag nog energie steekt in deze vriendschap.
Gr. Kenshin
Heyy
Ik zeg het niet voor de sfeer ofzo, maar ik heb dit precies meegemaakt. Echt verschrikkelijk. Dan bleek ze ziek te zijn, gaat ze wel uit eten met der ouders. Vreselijk. Wat ik toen gedaan heb: vraag er niet meer naar, als je niks verwacht van iemand word je ook niet teleurgesteld. Hoop dat je er wat aan hebt gehad
Groetjes en succes ermee!
Kaas123
Heyy, wat vervelend! Ik twijfel ook als tijd over mijn vriendinnen want op dit moment heb ik ook het gevoel alsof me niet aardig vinden. De ene keer doen ze dingen zonder mij maar de andere keer vind ik het heel gezellig met hun. Ik heb me eerder ook heel erg buitengesloten gevoelt omdat mijn vriendinnen me negeerden en dingen zonder mij deden.
Misschien kan je het aan haar vragen? Je zou haar een berichtje kunnen sturen, want ik snap dat dat veiliger voelt. Houd er dan wel rekening mee dat het dan anders kan overkomen dan je eigenlijk bedoelt. Je kan het ook in het echt vragen. Als ze dan boos wordt is het niet jou fout.
Anders kan je ook andere vriendinnen zoeken? Het klinkt misschien gemeen, maar je alleen voelen is ook niet erg leuk. Als je vriendin dan vraagt waarom kan je het haar uitleggen.
Hopelijk heb je wat aan mijn tips, succes