Skip to main content

Bespot beledigd bespuwt en inelkaargeslagen WAT MOET IK DOEN

• September 20, 2026
  • 3 reacties
  • 31 Bekeken

Ander

het is alweer gebeurd: in een zijstraat aangepakt en inelkaargeslagen door een bende rotzakken. Ik zie er een beetje artistiek en anders uit dat weet ik maar dat is mijn ding. Maar blijkbaar nie hun ding, het begint met roepen en dan spugen en dan trekken en dan echt slaan. Ze hebben een andere cultuur zegmaar maar ja is dat een reden om andere mensen zo te behandelen ik weet het niet, mischien haalt er volgende keer wel zo'n kutmacho een mes boven ofzo. Ik wil er niet met mijn ouder(s) over praten die begrijpen het ws niet ik heb gezegd dat ik gevallen was bij rugby (doe ik helemaal niet, rugby). En de politie of vertrouwenspersoon of weetikveel wat gaan die doen, als iemand wat zegt roepen ze direc racist en komen er in een keer wel 50 andere bij staan (ook volwassene!). De wijkagent is 60 wat gaat die doen dan, niks. Op school zei de vertrouwensmens dat ze me dan vroeger zou laten naar huis gaan maar dat is toegeven aan hun, ik wil helemaal niet apart naar huis gaan want dan zeggen de mensen in de klas waarom mag jij vroeger naar huis, maakt het alleen maar erger. Maar ik loop ook wel in zater en zondag op straat, Moet ik dan gewoon maar meer thuisblijven? Wat denken jullie ervan en ik wil ook wel echt eens horen van iemand die dit doet, waarom doe je dat??? Als er op dit forum al zo'n mensen zitten natuurlijk. Ik woon niet in een grote stad en ook geen dorpje maar iets ertussenin. De enige veilige plek is mijn kamer en ook de scouting. 

grtz
een superongelukkige 
Ander 

3 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • September 20, 2026

Hey ​@Ander  🫂 ik leef echt met je mee, wat een kl****... en zo dom en laf. Ik herken wel wat je voelt en het is zo oneerlijk. Sorry dat ik geen oplossing heb maar ik wil je virtueel wel omhelzen ♥️ je bent een mooi persoon en met hun is het mis, niet met jou! 😍

Liefs, Tover xxxx

Min123
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 20, 2026

Hoi!!! Wat rot voor je. Ik weet eerlijk gezegd niet wat je kan doen, maar ik wens je heel veel geluk toe. 

Groetjes en heel veel liefs!

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • September 20, 2026

Ik sluit aan bij ​@Tover01 !  Bah wat een laffe daad van zulke sneue types. Veel sterkte voor jou, ik weet zeker namens iedereen hier! 

♥️💚🫂

Groetjes liefs Tartan X