Vraag

Ben ik emo?

  • 13 September 2021
  • 8 reacties
  • 237 Bekeken

Reputatie 2
Badge

ik denk dat ik emo ben. ik draag alleen zwart mijn kamer is niet netjes en ik ben slecht op school! blijkbaar snijden emos zichzelf ook en ik doe dit ook. ook scoor ik bij een depressie test altijd 95+% wat moet ik doen, en ben ik emo?


8 reacties

Badge

ik wil hier niemand mee beledigen, maar dat als je je snijdt dat betekent dat je emo bent klopt niet

dat emo wat emotioneler zijn kan, maar ik weet denk ik hoe je je voelt (verbeter me als ik het fout heb) 

ik probeer zelf te kijken waar ik tot behoor, dus ik probeer allemaal “titels” bij me zetten, maar op die manier ben je jezelf niet meer. Het maakt niet uit tot welke  categorie je behoort. Je bent een emo of niet, dat weet ik, maar ik weet een ding zeker. Je bent gewoon jezelf en laat het door niemand te veranderen. Het kan zomaar zijn dat je bent van alles een beetje, maar dat maakt je nou zo bijzonder

groetjes

Sandy

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @emogirl69 ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Groetjes, 

Renske (De Kindertelefoon)

Reputatie 3
Badge

@emogirl69 wat vervelend voor je!

Ik ken meer mensen die door zo’n moeilijke periode heen gaan, maar emo zijn hoeft niet erg te zijn hoor!

Als jij je er goed bij voelt is er niks aan het handje! :hugging:

Reputatie 2
Badge

@AnoniemeGebruiker dankjewel.

Reputatie 2
Badge

@Renske H ik ga morgen gelijk bellen dankjewel!

Reputatie 3
Badge

@emogirl69 

Heb je al gebeld en zo ja hoe ging het gesprek?

Reputatie 2
Badge

@AnoniemeGebruiker Nee ik durf niet....

Emo is iets heel anders dan alleen zwart dragen en jezelf snijden (geen haat) emo zijn is iets dat je eigenlijk wilt het is een style. Jezelf snijden betekent dus niet dat je perse emo bent of  dat je zwarte kleding draagt.. Een heleboel mensen maken stereotypes over dat. 

Reageer