Skip to main content

hoii het is nu (voor mij) al 2 weken zomervakantie en ik lig al bijna de hele vakantie op me kamer omdat ik gewoon niks te doen heb 

ik zit uren op mijn telefoon en eet veelste veel chocola etc

ook slaap ik helemaal niet goed. ik ben heel de dag moe maar vervolgens slaap ik pas om 4 uur en word ik weer wakker om 4 uur smiddags

ben ik hier in de enige ? of is dit normaa?

misschien is het verstandig om iets te doen.

misschien dat je in in de link hieronder wat kan vinden

https://forum.kindertelefoon.nl/sport-en-vrije-tijd-40/vakantie-bang-dat-ik-me-mega-ga-vervelen-89378

Hoi,

Het klinkt alsof je het lastig hebt met je zomervakantie en het lijkt alsof je vastzit in een patroon dat niet goed voor je is. Het is niet ongebruikelijk om je zo te voelen als je lange tijd geen structuur hebt, maar het is belangrijk om iets te doen aan je slaappatroon en je activiteiten.

Probeer kleine veranderingen aan te brengen, zoals een regelmatige slaaptijd instellen en wat tijd buiten door te brengen. Ook kan het helpen om af en toe iets nieuws te proberen, zoals een hobby of activiteit die je interesseert. Als je merkt dat je je echt niet goed voelt, kan het ook een idee zijn om met iemand te praten, bijvoorbeeld een vertrouwenspersoon of een professional.

Het belangrijkste is dat je niet alleen bent en dat er hulp beschikbaar is als je die nodig hebt.

Groetjes, Hackalive 

Ja dit doe ik ook. Deze zomervakantie is echt niet aan het vakantieën 

Mijn tip is om een lijstje met dingen te maken die je leuk vindt om te doen en je moét elke dag iets van dat lijste doen. Kan iets klein zijn hé, bv ga voor 15min naar buiten voetballen oid.

Veel succes x

Groetjes 

Anoniem789

Reageer