Skip to main content

Hoii met mij!!

Ik heb dus vakantie 7 weken lang . Maar ik ben de eerste 4 weken alleen thuis. Op de maandag woensdag en vrijdag van 8.00 tot ong. 17.00. Maar ik heb geen idee wat ik moet doen. Ik ben bang dat ik me mega ga vervelen. Hebben jullie tips? Ik hoop van wel.

Groetjesss anoniem

Meestal ga ik dan afspreken met vrienden of shoppen. Als je geen geld hebt zou je kunnen verven (als je dat in huis hebt) of iets anders creatiefs. Ik weet niet of je het al doet, maar je zou dan ook op andere manieren proberen te masturberen. Hoop dat dit helpt😁

Hooihoi @Anoniem123321

Mijn ouders zijn ook de eerste weekjes nog aan het werk. De afgelopen dagen was ik een beetje telefoonverslaafd (nu nog steeds) maar volgende week zijn mijn ouders thuis. Misschien moet je ff schermtijd instellen en je kan ook zelf planners maken ofzo haha.

Verder zou ik even naar de bieb gaan en een mooi boek uitzoeken.

Vergeet ook niet om langs de action te gaan, dan kun je wat spulletjes kopen om je eerste weken te overleven.

Liefs Anoniema ♥️

Ohja wat je ook zou kunnen doen is een (vakantie)baantje nemen, dan verveel je je niet en dan krijg je ook nog eens geld! Ik werk ook en het is echt niet zo erg als je denkt dat het is.

Heyy,

Misschien kan je met vrienden afspreken als je alleen bent zodat je wat afleiding hebt? En anders zou ik in ieder geval wel wat bewegen als je alleen bent door bijvoorbeeld te wandelen en/of te fietsen of misschien kan je wel een keertje banenzwemmen dat is ook erg fijn om alleen te doen! Je kan ook een nieuwe hobby zoeken! Vind je lezen leuk of schrijven? Of misschien kan je wel leren gitaar spelen als dat je leuk lijkt?

Hopelijk vind je wat leuks wat je kan doen! Fijne vakantie!😊

Liefs van ItsJustMe <3

Ik heb een paar ideeën voor je

1. Een bijbaantje zoeken. Je verdient geld en je verveelt je niet

2. Spreek met vrienden af

3. Ontdek een nieuwe hobby zoals tekenen, breien of iets anders

4. Ga boeken lezen. Er is altijd wel iets leuks.

5. Leg mij uit waarom het in mijn hoofd klinkt alsof ik reclame op tv maak😂

6. Ga buiten staan in de regen en doe alsof he totaal gestoord bent om mensen aan het lachen te krijgen

7. Maak je ouders trots door het huis schoon te maken.

8. Verbouw je slaapkamer

9. Koop nieuwe spullen voor het aankomende schooljaar met het geld dat je hebt verdient met je bijbaantje.

10. Ga naar een pretpark

Hoii bedankt allemaal alleen ben ik helaas te jong voor een bijbaantje. Maar ik ga heel veel ideeën uitproberen!

Groetjes anoniem

Reageer