Ik ben begonnen met aura’s lezen, ik kan het nu, maar ik ben bang om verder te gaan. Ik zie soms geesten vanuit mijn ooghoeken, of ik zie ineens (vanuit mijn ooghoek) iets door de tuin vliegen. Mijn moeders oom was ook heel geïntresseerd in dit soort dingen en is verder en verder en verder gegaan, is toen mentaal gek geworden, had stemmen in zijn hoofd en is op zn 65 doodgegaan in een huis voor mensen met problemen enz.
Eerst vond ik het leuk dat ik geesten zie en aura’s kan lezen, maar nu ben ik bang dat dit verder ontwikkeld en ik gek wordt.
Er zijn veel mensen die paranormaal zijn en geen problemen hebben, maar ik ben echt heel bang.
Ook soms als ik half in slaap ben hoor ik ineens mijn eigen stem (Of die van iemand die ik ken) mijn naam roepen. Soms streng, soms in paniek, soms boos en soms verdrietig. Hoor ik dan emoties van anderen op dat moment of droom ik?
Ik heb ook wel eens gedacht dat ik misschien over ben genomen door een geest. Of demoon. Het gaat de laatste tijd niet zo goed met me en ik krijg tics, paniekaanvallen, depressie en angsten…
Kan iemand me tips geven, want ik vind dit wel eng!
Xxx Cuteflower
Bang voor paranormaal
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.