Skip to main content

Ik ben heel erg bang voor mijn broer. Heb laatst gezien Dat hij allemaal messen op zijn kamer heeft. En dat weten mijn ouders niet. Als ik alleen thuis ben met hem slaat hij mij ook vaak wat moet ik doen?

Hoi,

Wat naar dat je broer je thuis vaak slaat. Dit hoor echt niet zo te zijn en is strafbaar. 

Heb je weleens met je ouders besproken dat je bang bent voor je broer?

Je kunt hierover eens praten met iemand van Veilig Thuis. Je kunt met hun chatten van 9.00 tot 22.00 uur of bellen, dat is 24/7 en gratis, 0800-2000. Op hun website staan ook nog informatie en tips.

Groetjes,

Simply Me


Ligt eraan hoe oud je broer is. Als hij een jochie van 12 is kan het stoer doen zijn maar als het een gozer van 16 is is het zeker niet ok. Ik zou het er in ieder geval met je ouders over hebben.


Hoi!

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je zou inderdaad contact op kunnen nemen met veilig thuis. Je kunt De Kindertelefoon ookelke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Groetjes,

LotteS

De Kindertelefoon


Reageer