bang van klasgenoten

  • 8 December 2022
  • 3 reacties
  • 64 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Hallo

 

Ik doe dus mee met een soort van toneel over kerst… 2 klas genoten van mij doen daar ook aan mee 1 van hun is mijn nicht waar ik altijd al vrienden mee was en de andere is een vriendin van haar. 

mijn nicht heeft dus zo een beschermplastiekje over haar gsm scherm en blijkbaar was dat gebarsten de vorige keer. Maar nu is dat beschermplastiek nog een tweede keer gebroken. Nu zeggen mijn nicht een haar  vriendin dat ik het kapot heb gemaakt en dat ik moet stoppen met liegen want er hangen gevolgen aan ofzo… blijkbaar hebben 2 anderen die daar ook waren tegen mijn nicht en haar vriendin  gezegt dat ik het kapot heb gemaakt. En ik snap wel waarom. Ik had het vast en juist toen was er een “krak” geluid maar toen ik die gsm vast had was het al gebroken en dat krak geluid weet ik eigelijk niet van waar het komt. Maar op school zijn ze nu super boos op me en voelde me bedreigd. Ik ben bang. 

 

ik weet niet hoe ik hiermee om moet gaan. Ze zeiden: “ja als het de volgende keer niet meer gebeurd weten we wie het is he” maar mijn leven is shit dus zoiezo gaat het de volgende keer juist niet gebeuren. :(

 

dépressive  groetjes “i love honey”


3 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Ik zie hun twee morgen ben bang van hun 😥

Reputatie 4
Badge +2

omg, okay. Laat ten eerste niet zien dat je bang bent. Niet boos worden of irritatie tonen. Met een kalme zelfverzekerde stem moet je laten zien dat je het niet hebt gedaan. Je legt het een keer uit met duidelijke woorden.

'’….(naam) Je kan me bedreigen en boos op me worden. Maar dan ben je dom want dan word je boos op niks. Ga me maar bedreigen, ga boos worden. Maar ik weet zeker dat ik niks heb gedaan en als je me niet gelooft dan stik je erin.'’

En dan loop je weg.  Niet eerst aanvallen en als je naar de directeur word gebracht of een gesprek moet hebben je leraar leg je alles uit. Dat zijn de enige tips die ik kan geven.

 

Succes!

 

Reputatie 4
Badge +2

Hoi Fashion Diva,

Wat goed dat je meedenkt! Een deel van de  tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 9d. Het plaatsen van of vragen om uitdagingen of opdrachten is niet toegestaan.

Nog veel plezier op het forum!

Groet,

Roos 

De Kindertelefoon

 

 

Reageer