Bang om voor mezelf op te komen?

  • 21 February 2018
  • 2 reacties
  • 112 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Dus mijn vrienden schelden mij uit omdat ze niet geloven dat ik sinds 2013 de muziek luister waar ik nu ook naar luister. Vind ik zelf ook gek, want waarom zou je iemand uitschelden omdat ze eerder dan jij een muziekgenre luisteren? Ik denk dit wel, maar ik zeg het niet, ik ben veel te bang dat ik ruzie krijg met hun en dat we dan geen vrienden meer zijn want ze waren wel echt aardig tegen mij, dus eigenlijk ben ik bang om voor mezelf op te komen. Moet ik het nou doen of is het te laat?

2 reacties

vertel het gewoon dat je het raar vind dat ze je uitschelden. En al krijgen jullie ruzie dan weet je wel dat het geen echte vrienden zijn.
hoi,
Ik snap niet waarom je mensen zou uitschelden omdat ze (langer) naar een muziekgenre luisteren. maar schijnbaar is het voor je vriendinnen heel belangrijk... zeg een keer tegen ze dat je niet snapt waarom ze zo getriggerd waren omdat je al lang naar dit soort muziek luistert en vraag waarom ze je daarom uitscholden. als het goede vrienden zij kan je er gewoon als vrienden over praten.
ghost

Reageer