Bang om andere duits docent te krijgen

  • 5 June 2023
  • 10 reacties
  • 147 Bekeken

Reputatie 7

hoi, ik kwam er net achter dat wij 3 verschillende duits docenten hebben op school, en wij hebben nu mevrouw D. (zo noem ik haar ff ivm anonimiteit). maar nu ben ik dus bang dat wij volgend jaar een andere docent krijgen. ik vind mevrouw D. gwn zon fucking fijne docent en ik denk dat ik een beetje aan haar gehecht ben… 

pls reageer snel want eht schooljaar duurt nog maar 4 weken!!!

joee,

een hopeloos meisje


10 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hee, je kunt idd een andere docent krijgen volgend jaar maar miss niet. Ik zal ff vragen of ze je volgende jaar ook les geeft en dan kun je vragen of je weer les van haar kan krijgen xx

Grote kans dat je een keer een andere docent krijgt ja.  

Ja kans is groot dat je een andere docent gaat krijgen, zou me er niet al te druk over maken want dit zal nog wel vaker gaan gebeuren met docenten!

Reputatie 7

hoi allemaal,

ik heb haar een brief geschreven met redenen waarom ik niet zou willen dat we een andere docent krijgen, waarom ze goed les kan geven etc. ik heb ook de onderbouwcoördinator een mail gestuurd of hij er misschien rekening mee zou kunnen houden dat we graag mevrouw D. volgend jaar weer willen. hij zei dat hij er rekening mee zou houden. dus ik hoop dat het goed komt!

Reputatie 7
Badge +17

Andere docenten krijgen hoort er nu eenmaal bij op de middelbare. Daar kun je verder niet zo veel aan doen. Wel aardig van die coördinator dat hij er rekening mee wil houden. Maar houd er ook rekening mee dat de kans groot is dat je een andere docent krijgt.

Reputatie 7

hoi,

nu het schooljaar nog maar 2,5 week duurt (exclusief toetsweek) realiseerde ik me dat we nog maar 6 Duits lessen hebben… ik vind dit erg vervelend gezien het feit dat het kan zijn dat we volgend jaar een andere docent krijgen en dat wil ik echt niet want ik heb eindelijk een band met een docent en dan krijgen we een andere. ik heb al gedaan wat ik kan om het te voorkomen, namelijk een bericht gestuurd naar de onderbouwcoördinator, en die zei dat hij het door zou geven aan het schoolhoofd. maar meer kan ik niet doen omdat ik gewoon een doodnormale leerling ben… en mijn Duits docent is de enige persoon die ik niet haat op school, dus ik weet niet wat ik nu moet doen… 

hopelijk kunnen jullie snel antwoorden

joeee

Hey,

Ze zullen niet het hele schoolschema door de war gaan gooien, omdat er 1 leerling is die een band heeft met een docent. Je kan ook beginnen met de rest niet meer te haten en dan is je Duits docent niet meer de enige die je niet haat, of kan dat niet? Het is gewoon een docent en die wisselt, daar kan je niet veel aan doen, volgens mij.

Succes!

Reputatie 7

Heyy allemaal, ff n kleine update hoe het nou afgelopen is:
we hebben uiteindelijk toch de andere docent gekregen. In het begin haatte ik haar, maar nu heb ik met haar een betere band dan met mn oude docent XD. Ze laat me zelfs toetsen nakijken! Dus ja ik was eigenlijk bang voor niks, en misschien heb ik haar volgend jaar ook nog omdat het er niet naar uitziet dat ik dit jaar overga.
joeee

Reputatie 7
Badge +17

Wilkommen zurück @een.meisje.dat.van.duits.houdt 

Tja, andere docenten krijgen hoor erbij op de middelbare. Wel fijn dat je met de nieuwe docent ook een goede band hebt nu.

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Ik ben het eens met @tim16 , fijn dat het nu toch goed gaat en weet je, haten is zò naar en kost zoveel energie. Ik denk dat dit nu veel beter voor je voelt 🙂. Houd dat gevoel lekker vast! 

Liefs, Tover xxx

Reageer